شناسهٔ خبر: 67932583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کشف ۱۶ تن چوب قاچاق در شرق گیلان

فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا سه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمدرضا رحمانی ظهر امروز _دوشنبه هشتم مرداد_ اظهار کرد: طرح مبارزه با قاچاقچیان چوب به مدت یک ماه در سیاهکل اجرا شد و مأموران انتظامی در این مدت با اقدامات پلیسی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، یک دستگاه نیسان و دو دستگاه خودرو کامیون حامل چوب را متوقف کردند.

وی از کشف ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودروها با همکاری منابع طبیعی خبر داد و افزود: در این راستا سه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رحمانی با بیان اینکه قطع درختان و تخریب جنگل‌ها ضربات سخت و جبران ناپذیری را به طبیعت و محیط زیست وارد می‌کند، تصریح کرد: پلیس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد قانونی می‌کند.

نظر شما