شناسهٔ خبر: 67932206 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

نوروزی: در گروه مرگ قرار داشتیم؛ برای موفقیت قایقرانی تلاش کردیم

پاریس- ایرنا- نماینده قایقرانی کشورمان در رشته رویینگ دونفره بانوان گفت: در مسابقات المپیک در گروه مرگ قرار گرفتیم اما برای موفقیت از گروه خود تلاش زیادی کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، زینب نوروزی پس از پایان شانس مجدد رویینگ دو نفره ۲ هزار متر اظهار داشت: امروز مسابقات شانس مجدد برگزار شد، واقعا ما در گروه سختی قرار گرفتیم. قرعه است و ما نیز در مرحله مقدماتی و همینطور شانس مجدد در گروه مرگ قرار داشتیم. خدا را شاکرم که من و مهسا جاور در این مسابقات تمام توانمان را گذاشتیم اما نتیجه اینگونه شد.

وی بیان کرد: در المپیک پارو زدن در این شرایط با رقیبان بزرگ جهانی، بسیار سخت است. اولین بار است که من در المپیک حضور داشتم اما مهسا دومین حضورش در این مسابقات بود و از من با تجربه‌تر بود و این موضوع خیلی به ما کمک کرد.

ملی‌پوش رویینگ دونفره خاطر نشان کرد: پارو چین در وسط خط استارت گیر کرد که واقعا این موضوع چیز عجیبی بود. چین همیشه در فینال A است و قطعا اینسری هم می‌توانستند جز شانس مدال باشند که پارو آنان گیر کرد. در قایقرانی‌ همه اتفاقات عجیب و ممکن می‌تواند رخ بدهد اما توانمان را گذاشتیم و نتیجه خوبی را در این مرحله گرفتیم.

نورزی ادامه داد: جریان امروز آب به نسبت روز گذشته خیلی مخالف بود ولی تایمان مثل دیروز بود. به نسبت مسابقات بازی‌های آسیایی و سهمیه المپیک قطعا شرایط آب و هوایی یکسان نبود، البته نمی‌شود گفت تایم‌مان بد بوده بلکه اینگونه نیست. درست است فاصله تایمی به نسبت کشورهای اروپایی وجود دارد اما به نسبت خودمان و بازی‌های آسیایی و تمرینات رکوردمان پایین‌تر است.

نظر شما