شناسهٔ خبر: 67932155 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سناتور جمهوری‌خواه: هریس یک لیبرال خطرناک است

فارس

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی ضمن حمله شدید به هریس از بازگشت ترامپ به کاخ سفید حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی مواضع کامالا هریس در قبال جو بایدن را مورد انتقاد قرار داده و از او به عنوان یک لیبرال خطرناک یاد کرد.

به گزارش هیل، کاتن در انتقاد از مواضع حمایت‌آمیز هریس از رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد که او باعث شده بایدن فردی با کفایت و میانه‌رو به نظر برسد.

وی در بخشی از حملاتش علیه هریس اینطور بیان کرد: در دوران هریس و بایدن همه چیز به جهنم رفته است. در دوران هریس،‌وضعیت بدتر هم خواهد شد. فقط کافی است به سابقه‌ وی نگاه کنید.

کاتن به صراحت هریس را یک لیبرال خطرناک توصیف کرده و عنوان کرد:‌ بر خلاف واقعیت، او سعی می‌کند، بایدن را فردی متعادل و شایسته نشان دهد.

تام کاتن،‌یکی از جمهوری‌خواهانی است که از همان روزهای نخستین اقدام هریس برای ورود به کاخ سفید او را مورد هدف حملات خود قرار داده است.

کاتن بار دیگر در حمایت از مواضع دونالد ترامپ،‌نامزد حزب جمهوری‌خواهان نیز عنوان کرد:‌اگر ترامپ را به کاخ سفید برگردانیم،‌اوضاع بسیار خوب می‌شود. این چیزی است که مردم آمریکا می‌دانند. در چهار سال ریاست‌جمهوری ترامپ،‌اوضاع بسیار خوب بود. ما قیمت‌های ثابت،‌اقتصاد روبه رشد و همچنین صلح و ثبات در سراسر جهان داشتیم.

جیمز سینگر،‌سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن در واکنش به اظهارات کاتن از هریس حمایت کرد و گفت:‌دموکراسی ما از سوی ترامپ مورد حمله قرار گرفته است. او پس از شکست در انتخابات به دنبال باطل کردن نتایج بود.

سینگر بر این موضوع تاکید کرد که ترامپ قصد دارد آمریکا را به سمت عقب و به سمت سیاست نفرت،‌هرج و مرج بکشاند. در ماه نوامبر امسال،‌آمریکا در مورد کامالا هریس متحد می‌شود تا ترامپ را متوقف کند.

نظر شما