شناسهٔ خبر: 67931209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی محیط زیست گیلان:

راهنمایان گردشگری با الزامات محیط زیستی آشنا شدند

مریم روشندل

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست گیلان گفت: دوره آشنایی راهنمایان تور با اصول گردشگری پایدار و الزامات اخلاقی محیط زیستی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

الهه کلانتری امروز هشتم مرداد ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری دوره آشنایی راهنمایان گردشگری با مبانی توسعه گردشگری پایدار، اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره مذکور آشنایی راهنمایان تور با مفهوم گردشگری به ویژه گردشگری پایدار بوده است.

وی افزود: راهنمایان تور در این دوره با اصول گردشگری پایدار بر الزامات اخلاقی زیست محیطی که باید مورد توجه راهنمایان قرار گیرد، آشنا شدند.

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه در این دوره تعدادی از راهنمایان تورهای گردشگری استان حضور داشتند، گفت: این دوره با همکاری هسته پژوهشی گردشگری دانشگاه گیلان کارگاه آموزشی با عنوان «توسعه گردشگری پایدار» با رویکرد محیط زیست در سالن امام رضا این اداره اجرا شد.

کلانتری با بیان اینکه دکتر مهدی حسام عضو هیئت علمی رشته گردشگری دانشگاه گیلان به عنوان مدرس در این دوره حضور داشتند، تصریح کرد: تشریح مفهوم گردشگری پایدار و مناسبت آن با توسعه پایدار، به بررسی مولفه‌ها و اصول گردشگری پایدار،نقش و وظایف راهنمایان تور از موارد ارائه شده در این دوره بود.

انتهای پیام

نظر شما