شناسهٔ خبر: 67931189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان:

استان اصفهان پیشتاز در امر مدرسه‌سازی است

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: خیران در این استان پیشگام در امر مدرسه‌سازی هستند و اقدامات خیرخواهانه آن‌ها در سطح ملی خوش درخشیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ناصر فتحی ظهر امروز _دوشنبه هشتم مرداد_ در بازدید از پروژه‌های مدرسه‌سازی تیران و کرون اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ پروژه نیمه‌تمام در آموزش و پرورش وجود دارد که با کمک خیران نیز احداث ۱۰۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بدون همکاری خیران و مردم احداث مدرسه و رفع نیاز فضای آموزشی امکان‌پذیر نیست و همین مشارکت بالا در استان اصفهان باعث شده است تا در سطح ملی خوش درخشیده شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان با بیان اینکه محدودیت اعتباری در دولت برای احداث مدارس وجود دارد، تصریح کرد: همکاری خیران تأمین فضای آموزشی را تسهیل می‌کند و در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مؤثر بوده است.

فتحی اضافه کرد: در آستانه فصل مهر مدارسی که تکمیل شده‌اند، توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، تجهیز می‌شود و آماده بهره‌برداری خواهد بود.

احداث ۴۰ مدرسه در تیران وکرون

حسین صائبی، مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون نیز از احداث پروژه مدارس در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: طی سه سال گذشته احداث ۴۰ مدرسه در شهرها و روستاهای تیران و کرون آغاز شده که ۱۱ باب آن تاکنون افتتاح شده است.

وی ادامه داد: هشت باب از این پروژه‌ها نیز رو به تکمیل است که دو باب آن در آستانه سال تحصیلی جدید افتتاح و کلاس‌های درس در آن برقرار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون تاکید کرد: مابقی پروژه‌ها نیز تا حدی پیش رفته که بخشی از آن نیازمند تکمیل توسط دولت است که با تحقق این مهم به بهره‌برداری می‌رسد.

صائبی با اشاره به اینکه خیران همکاری خوبی در مدرسه‌سازی داشته‌اند، گفت: بدون مشارکت مردمی امکان تأمین فضای آموزشی امکان‌پذیر نیست؛ احداث نمازخانه، سالن چند منظوره و تأمین نیازهای آموزشی و تجهیزاتی نیز با کمک خیران انجام می‌شود و بخشی نیز توسط دولت آماده شده است.

نظر شما