شناسهٔ خبر: 67931149 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تاکید حزب الله به یونیفل درباره پاسخ متقابل به هر گونه تشدید تنش از سوی اسرائیل

حزب الله به یونیفل تاکید کرد که هر گونه تشدید تنش به سوی بیروت یا غیرنظامیان با پاسخ به عمق سرزمین های اشغالی مواجه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، حزب الله به نیروهای حافظ یونیفل اطلاع داده است که هرگونه تشدید تنش به سوی بیروت یا غیرنظامیان با پاسخ به عمق سرزمین های اشغالی مواجه خواهد شد.

ظبق این گزارش، حزب الله به نیروهای حافظ صلح بین‌المللی در لبنان (یونیفل) اطلاع داده است که هرگونه تشدید تنش اسرائیل به سوی بیروت یا غیرنظامیان در عمق اسرائیل پاسخ داده خواهد شد و هر گونه تشدید تنش می تواند منطقه را به یک جنگ آشکار بکشاند.

منابع آگاه از حزب الله گزارش دادند که پاسخ این حزب  با واکنش اسرائیل برابر خواهد بود.

این منابع با تاکید بر اینکه حزب الله تاکید کرده است که انحراف از قواعد درگیری هزینه زیادی برای دشمن خواهد داشت، اعلام کردند: «حزب الله با هرگونه تجاوزی بر اساس پاسخ متقابل مقابله خواهد کرد».

منابع مذکور یادآور شدند که حزب الله به یونیفل اطلاع داده است به هر گونه تشدید تنش اسرائیل به سوی بیروت یا غیرنظامیان در عمق سرزمین های اشغالی  پاسخ داده خواهد شد و هر گونه تشدید تنش می تواند منطقه را به جنگ علنی بکشاند.

یک منبع دیپلماتیک در بیروت امروز با بیان اینکه تهدید اسرائیل برای گسترش جنگ موضوع جدیدی نیست، تاکید کرد: «ما انتظار حمله در سه روز آینده را نداریم».

 

 

انتهای پیام/

نظر شما