شناسهٔ خبر: 67930612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خداحافظی با فصل: مدافع میلان رباط داد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:رسانه‌های ایتالیایی ادعا کرده‌اند که الساندرو فلورنزی به دلیل مصدومیت در بازی با سیتی فصل را از دست خواهد داد.به گزارش "ورزش سه"، در پیروزی 3-2 برابر سیتی، مدافع راست 33 ساله ایتالیایی قبل از پایان نیمه اول به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و پس از اولین تست‌هایی که انجام داد، از ناحیه رباط صلیبی و منیسک جانبی زانوی راستش آسیب دیده است.

فلورنزی بلافاصله به ایتالیا بازخواهد گشت و تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. برای او، فصل همین حالا و قبل از شروع به پایان رسیده است، پس از اینکه فصل گذشته در سطح خوبی ظاهر شد و در مجموع 40 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داد، این بدترین اتفاق ممکن بود.

این اولین بار نیست که فلورنزی در طول دوران حرفه‌ای خود به شدت آسیب می‌بیند. در سپتامبر 2022، او در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفت و مدت‌ها دور از میدان ماند. پیش از این، او تقریباً کل فصل 17-2016 را به دلیل آسیب‌دیدگی رباط صلیبی قدامی زانوی چپ که در ماه اکتبر متحمل شد و در فوریه عود کرد، از دست داده بود.

این مصدومیت جدی ممکن است باعث شود میلان استراتژی بازار خود را تغییر دهد. به نظر می‌رسد که انتقال امرسون رویال از تاتنهام، نزدیک به نهایی شدن است، اما پائولو فونسکا، سرمربی جدید، احتمالا گزینه‌های بیشتری برای تقویت دفاع درخواست خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما