شناسهٔ خبر: 67930273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه:

خرید خدمت سربازی اجرا نمی‌شود/ مشمولان وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ طرح و برنامه‌ای مبنی بر خرید خدمت سربازی در کشور وجود ندارد گفت: از مشمولان درخواست می‌شود تا وضعیت خود را از هرچه سریع‌تر مشخص و تعیین تکلیف کنند.

صاحب‌خبر -

مسعود همتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: چندسالی است که خرید خدمت سربازی اجرا نمی‌شود و همه افرادی که به سن مشمولیت رسیده‌اند باید وضعیت خدمت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: خرید خدمت سربازی از سال ۹۴ تا ۹۷ در قالب طرح جریمه مشمولان غایب در دو مرحله اجرا شده است و در حال حاضر برنامه‌ای در این خصوص در دستور کار نیست؛ بنابراین مشمولان غایب به امید خرید خدمت سربازی نباشند.

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها در نظر داشته باشند که غیبت از سربازی، محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام در سازمان‌ها، دستگاه‌های خصوصی و دولتی، محرومیت از تحصیل و خروج از کشور را به همراه خواهد داشت.

همتی تصریح کرد: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما