شناسهٔ خبر: 67929685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری دوره چهار روزه مراقبین سلامت مدارس کشور

دوره چهار روزه مراقبین سلامت مدارس کشور با حضور ۸۰۰ نفر از دانشجویان بهداشت مدارس، متشکل از ۴۰۰ نفر دانشجوی دختر و ۴۰۰ نفر دانشجوی پسر در شهر مشهد مقدس برگزار شد و ۳۸ نفر از دانشجویان رشته بهداشت مدارس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این دوره شرکت نمودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا زنجان، دوره چهار روزه مراقبین سلامت مدارس کشور با حضور ۸۰۰ نفر از دانشجویان بهداشت مدارس، متشکل از ۴۰۰ نفر دانشجوی دختر و ۴۰۰ نفر دانشجوی پسر در شهر مشهد مقدس برگزار شد

این دوره به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید و ۳۸ نفر از دانشجویان رشته بهداشت مدارس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در غالب دو اردوی برادران و خواهران با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این دوره شرکت نمودند.

گفتنی است برای این دوره از اساتید مجرب و آگاه به مسائل روز همچون حجت‌الاسلام علی‌اصغر رکوفیان، دکتر حمید حبشی، دکتر سحر منصوری، دکتر جلیل معماریان، حجت‌الاسلام محسن فوجی، حجت‌الاسلام علی رضاییان و برخی مهمانان مرتبط با دانشگاه فرهنگیان بودند که مباحث مطرح شده توسط آنان با استقبال خوب شرکت کنندگان در دوره مواجه شد.

برگزاری دوره چهار روزه مراقبین سلامت مدارس کشوربرگزاری دوره چهار روزه مراقبین سلامت مدارس کشوربرگزاری دوره چهار روزه مراقبین سلامت مدارس کشور

نظر شما