شناسهٔ خبر: 67929233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رشد ۸۰ درصدی صدور مجوز برای اماکن ورزشی شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد از رشد ۸۰ درصدی صدور مجوز فعالیت رسمی برای باشگاهها و اماکن ورزشی سطح این شهرستان طی سال گذشته خبر داد .

صاحب‌خبر -

نصرت اله اسلامی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در این باره گفت: تاکنون برای ۱۲۳ باشگاه ورزشی مجوز قانونی فعالیت صادر و حکم آن تحویل موسسین باشگاه ها گردیده که در گذشته تنها ۱۶ مکان ورزشی موفق به اخذ این مجوز شده بودند.

اسلامی به مساعدت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در صدور این مجوزها اشاره کرده و افزود : این فرآیند در کمتر از یک ماه انجام و مجوزها صادر می گردد .

بهره مندی از امکانات سهمیه ای و تسهیلات دولتی ، دریافت وام برای تجهیز و توسعه باشگاهها ،برخورداری از معافیت های مالیاتی و پاسخگو بودن افراد دارای مجوز در مباحث حقوقی و بهنگام بروز اتفاقات احتمالی در باشگاهها از مزایای صدور مجوز فعالیت برای باشگاهها و اماکن ورزشی می باشد .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد اضافه کرد : باشگاههای دارای مجوز رتبه بندی شده و با توجه به دستورالعمل های موجود درباره مناطق کم برخوردار ،حمایت های لازم برای توسعه و رشد باشگاهها در بخش های ورزش همگانی و حرفه ای صورت می گیرد .

وی افزود : صدور این مجوزها از آذر ماه ۱۴۰۱ با تشویق موسسان باشگاه ها و بهمت مسئول امور ورزش و اماکن ورزشی و نظارت امور باشگاهها به سرعت در حال انجام می باشد به نحوی که میتوان گفت بسیاری از مشکلات و مطالبات قانونی باشگاه داران مرتفع شده و این امر خدمت رسانی با قوت همچنان ادامه دارد.

به گفته اسلامی از جمله بهترین عملکردهای شاخص دولت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی ، دستور تبدیل مجوزهای کاغذی و طاقت فرسا به مجوزهای الکترونیکی بود که کمک شایانی به ادارات ورزش و جوانان و همچنین باشگاه داران نموده و در وقت و هزینه آنها کمک بسزایی کرده است که روند دریافت مجوزها به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن رسیده است .

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد در بخش دیگری از سخنان خود به عملیاتی شدن ۹۰ درصد از مصوبات شورای ورزش شهرستان ملارد و موضوع غنی سازی اوقات فراغت تابستان اشاره کرده و گفت: مصوبات این ستاد نیز با جدیت و براساس برنامه تنظیمی در باشگاهها و استخرهای تحت پوشش این اداره در حال اجرا می باشد .

گفتنی است سرانه فضای ورزشی در شهرستان ملارد برای هر نفر ۳۳ سانتیمتر بوده و بیش از ۱۷ هزار ورزشکار در رشته های مختلف مانتد بدنسازی ،رزمی ،فوتبال و فوتسال سامان دهی شده اند .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما