شناسهٔ خبر: 67928422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خوشحالی فلیک: سفر دو ستاره بارسا به آمریکا

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: تمرینات پیش فصل بارسلونا از چند روز قبل تحت هدایت هانسی فلیک آغاز شده و بازیکنان این تیم با انجام تست‌های پزشکی و تحت نظر او مشغول طی کردن روند آماده‌سازی برای داشتن فصلی قابل قبول در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند.
با این حال، بسیاری از ستاره‌های این تیم به دلیل حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ و همچنین رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ در این چند روز مشغول طی کردن استراحت تابستانه بوده و در تمرینات حضور پیدا نکرده‌اند اما کم کم در حال بازگشت به اردوی پیش فصل بارسلونا هستند.
بازیکنان این تیم به همراه اعضای کادر فنی روز گذشته راهی کشور آمریکا شدند تا تمرینات پیش فصل را در این کشور و با انجام چند بازی دوستانه از جمله بازی حساس و تماشایی برابر رئال مادرید پیگیری کنند و ساعتی پیش به شهر اورلاندو که اولین مقصد آنها در آمریکا خواهد بود رسیدند.
حالا رادیو کوپه خبر داده است که رافینیا و گوندوگان هم پیش از حضور آنها در هتل محل اقامت‌شان و به صورت جداگانه به آمریکا رفته بودند و به اردوی این تیم ملحق شده‌اند تا تمرینات گروهی را با آنها از سر بگیرند و برای بازی تحت هدایت فلیک آماده شوند، اتفاقی که خبری خوشحال کننده برای سرمربی بارسلونا به حساب می‌آید و او فرصت بیشتری برای کار با ستاره‌های اصلی تیمش برای فصل آینده خواهد داشت.
 

نظر شما