شناسهٔ خبر: 67928077 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

افتتاح نخستین سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین‌آلات باربرداری در کشور

با حضور معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و معاون بهره‌برداری و جمعی از مدیران و روسای شرکت فولاد خوزستان، سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین‌آلات باربرداری در کشور افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، آیین افتتاحیه ظهر روز شنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین‌آلات باربرداری انجام شد.

داریوش دانیالی، مدیر ایمنی شرکت فولاد خوزستان در این راستا اظهار داشت: جرثقیل‌ها، یکی از مهم‌ترین ماشین‌آلات باربرداری هستند که بیشترین سهم در وقوع حوادث را در صنعت و ساختمان دارند. حصول اطمینان از سلامت و ایمنی ماشین‌آلات باربرداری، از مهم‌ترین اهداف ایمنی مدیریت ارشد شرکت فولاد خوزستان محسوب می‌شوند.

وی افزود: این سایت تخصصی با حمایت مدیرعامل شرکت و معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی توسط واحد نت ساختمان‌های غیرصنعتی در مدت زمان بسیار کوتاهی در زمینی به مساحت حدود دو هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرا شد و تنها سایت اختصاصی و تخصصی تست انواع جرثقیل‌ها و ماشین‌آلات باربرداری در کشور است.

مدیر ایمنی شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: با اجرای این پروژه از این پس، انواع جرثقیل‌ها، لیفتراک‌ها و… قبل از ورود به شرکت فولاد خوزستان، در این سایت تخصصی مورد بازرسی فنی تخصصی قرار می‌گیرند و تنها در صورت دریافت گواهینامه سلامت و ایمنی، اجازه ورود به شرکت فولاد خوزستان را خواهند داشت.

دانیالی مطرح کرد: اجرای این پروژه، بزرگ‌ترین و موثرترین گام در حصول اطمینان از سلامت ماشین‌آلات باربرداری قبل از ورود به شرکت فولاد خوزستان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه که از جمله پروژه‌های اساسی ایمنی در جهت پایش و حصول اطمینان از سلامت ماشین‌آلات سنگین به شمار می‌آید و با پیگیری مدیریت بازرسی و خدمات فنی توسط واحد نت ساختمان‌های غیرصنعتی در مدیریت خدمات و امور اجتماعی از مدیریت‌های زیرمجموعه معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی اجرا شد، مدیریت مهندسی کارخانه، مدیریت بازرسی و خدمات فنی، مدیریت ایمنی، مدیریت بخش خدمات صنعتی، معاونت امور حقوقی و مدیریت بازرسی و نظارت همکاری داشته‌اند.

گفتنی است این سایت تخصصی و بی‌نظیر در کشور پس از مراسم افتتاحیه برای بهره‌برداری، تحویل مدیریت بازرسی و خدمات فنی شد.

انتهای پیام/

نظر شما