شناسهٔ خبر: 67927831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

راه‌اندازی شهرک تولید محتوا در قزوین در چه مرحله‌ای است؟

مهسا گنجه‌فرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: تا به امروز جلسات کارشناسی متعددی در راستای راه‌اندازی شهرک تولید محتوا برگزار شد و چالش‌هایی در حین کار پیش‌آمده بود که بیشتر این موارد حل شد و هم‌اکنون مجموعه اپراتور تلفن همراه مشغول طراحی داده‌ها و نیازسنجی شهرک تولید محتوا است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مصطفی مجیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرک تولید محتوا مصوبه سفر هیأت دولت به استان قزوین در سال ۱۴۰۱ است که بعد از این مصوبه، توسط مجموعه استانداری، فرهنگ و ارشاد و اوقاف جلساتی متعددی برگزار شد و اوقاف پذیرفت که پای‌کار باشد و این شهرک تولید محتوا را راه‌اندازی کند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که مجموعه اوقاف استان قزوین انجام داده است یکی از اپراتورهای تلفن همراه به جمع سرمایه‌گذاران شهرک تولید محتوا پیوسته است و به‌طورکلی این اپراتور و اداره اوقاف به‌طور رسمی اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در این پروژه کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: تا به امروز جلسات کارشناسی متعددی در راستای راه‌اندازی شهرک تولید محتوا برگزار شد و چالش‌هایی در حین کار پیش‌آمده بود که بیشتر این موارد حل شد و هم‌اکنون مجموعه اپراتور تلفن همراه مشغول طراحی داده‌ها و نیازسنجی شهرک تولید محتوا است.

وی ادامه داد: این شهرک، ترکیبی از شهرک تلویزیونی، شهرک سینمایی و شهرک تولید محتوای فضای مجازی است که توجه به عرصه سینما و تئاتر، موسیقی، بازی ویدیویی، ادبیات و شعر، هنرهای تجسمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات از موضوعاتی است که این شهرک زیرساخت تولیدات محتوایی آن را ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام مجیدی تصریح کرد: این شهرک تولید محتوا در شمال شهر قزوین قرار دارد و بستر سخت‌افزاری این شهرک توسط اداره اوقاف و بستر نرم‌افزاری آن توسط اپراتور تلفن همراه تأمین خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم تا پایان تابستان سال جاری طرح اولیه راه‌اندازی شهرک تولید محتوا آماده شود تا بتوانیم فاز یک را در اسرع وقت به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام

نظر شما