شناسهٔ خبر: 67927628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارزیابی ۵۰ فوتبالیست کرمانشاهی توسط سرمربی تیم ملی نوجوانان

فاطمه احمدیان

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان کرمانشاه از ارزیابی ۵۰ فوتبالیست کرمانشاهی توسط سرمربی تیم ملی نوجوانان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جواد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی فوتبال رده سنی نوجوانان (زیر ۱۷ سال) در کرمانشاه، اظهار کرد: در این راستا، هیات استان از چند مدت پیش طی فراخوانی از باشگاه‌ها و هیات‌های شهرستانی خواست تا نفرات برتر خود را در این رده سنی معرفی کنند. 

وی افزود: از هر باشگاه سه نفر و از هر شهرستان هم دو نفر در این رده سنی به هیات فوتبال استان معرفی شدند که جمعا حدود ۱۰۰ نفر بودند که مورد ارزیابی و استعدادیابی قرار گرفتند. 

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان تصریح کرد: با ارزیابی‌های انجام شده از بین این ۱۰۰ نفر ۲۵ نفر انتخاب شدند تا به همراه ۲۵ نفر از بازیکنان استان که در لیگ‌های کشوری حضور دارند، تحت نظر سرمربی تیم ملی نوجوانان مورد ارزیابی نهایی قرار گیرند. 

وی تاکید کرد: آقای عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان طی دو روز اخیر به ارزیابی حدود ۵۰ نفر از بازیکنان این رده سنی در استان پرداخت که پس از انجام ارزیابی‌ها اعلام کرد هفت تا هشت نفر از این بازیکنان واجد شرایط دعوت به اردوی تیم ملی هستند، اما باید در سایر استان‌ها نیز ارزیابی‌هایی داشته باشد تا تعداد نهایی دعوتی‌ها از کرمانشاه مشخص شود. 

مرادی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ بازیکن کرمانشاهی در رده سنی نوجوانان در تیم ملی حضور ندارد، عنوان کرد: امیدواریم با طرحی که در استان اجرا کردیم، امسال چند دعوتی داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ بازیکن کرمانشاهی در رده سنی نوجوانان در رقابت‌های لیگی کشور توپ می‌زنند که برای طرح استعدادیابی از بین  آنها گلچین کرده و ۲۵ نفر از بهترین‌ها را انتخاب کردیم. 

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان اضافه کرد: همچنین دو باشگاه استان نیز در حال تلاش هستند تا با خرید سهمیه، امسال در رقابت‌های لیگ برتر رده سنی نوجوانان حضور داشته باشند. 

انتهای پیام 

نظر شما