شناسهٔ خبر: 67927548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

درویش: در مورد ورزشگاه آزادی گذشت داشته باشیم

رضا درویش در مورد مراحل آماده‌سازی ورزشگاه آزادی و برگزاری بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه تختی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا درویش، مدیر عامل پرسپولیس درباره برگزاری جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌های آزادی و تختی عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی بود و این نشان‌دهنده آن است که همه مسئولانی که به فوتبال مرتبط هستند دغدغه‌شان آماده‌سازی ورزشگاه آزادی است. جا دارد از مسئولان شرکت توسعه و تجهیز تشکر کنم، چون در این مدت کار شبانه‌روزی در پروژه ورزشگاه آزادی داشتند. ای کاش این همت از یک سال پیش وجود داشت تا ورزشگاه آزادی را هم برای لیگ و هم برای آسیا داشته باشیم. همه در حال حاضر پای کار آمدند و قول دادند که ورزشگاه آزادی برای باشگاه‌های آسیا حتماً آماده شود، چون هواداران بسیاری برای دیدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا لحظه‌شماری می‌کنند و باید رفاه آنها مدنظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بحث ورزشگاه تختی هم مطرح است برای استادیوم دوم ما و مدیر این مجموعه روند پیشرفت آن را توضیح داد. می‌دانیم که آقای جوادی (مدیر اداره کل ورزش استان تهران) هم جلسات مختلفی برگزار کرد تا مجموعه تختی آماده شود. ما باید در نظر بگیریم که وقتی پرسپولیس قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، حضور هواداران پرشور این تیم هم برای ما اهمیت دارد. ما آسیب آن را در سال گذشته دیدیم که به انجام یک بازی بدون تماشاگر محکوم بودیم. در آن بازی فشار نبود تماشاگران را احساس کردیم. امیدواریم همه دست به دست هم بدهند و ورزشگاه آزادی با بودجه‌ای که در نظر گرفته می‌شود به‌موقع آماده شود و پرسپولیس در کنار هوادارانش بازی‌هایش را برگزار کند.

درویش در پاسخ به این پرسش که ورزشگاه تختی ظرفیت برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس که در اکثر بازی‌ها حدود 20 تا 30 هزار هوادار حضور پیدا می‌کنند، گفت: ورزشگاه تختی حدود 30 هزار هوادار گنجایش دارد و برای بازی‌های پرهوادار امکان برگزاری بازی در آن وجود ندارد. من شنیده‌ام که قرار است برخی از بازی‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی انجام شود. از طرفی مدیریت مجموعه ورزشگاه آزادی و معاونت شرکت توسعه و تجهیز در جلسه امروز گفتند که ممکن است در یک ماه آینده این ورزشگاه آماده نشود. به هر جهت تیم‌های بزرگ آسیا به ایران می‌آیند و ورزشگاه آزادی و بازی در آن می‌تواند آبروی کشورمان را حفظ کند.

2059925

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با انجام بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه تختی مخالفتی ندارد، اضافه کرد: بحث این است که بهترین گزینه برای ما این است که در ورزشگاه آزادی بازی کنیم، البته به شرطی که همه چیز قابل دسترس باشد و مثل این نباشد که بگویند در آزادی بازی کنیم، ولی این ورزشگاه چمن نداشته باشد! به نظر من باید یک بار تیم‌ها مقداری گذشت داشته باشند تا بتوانیم این مجموعه را برای همیشه داشته باشیم. خدا را شکر با انجام و عملیاتی شدن طرح‌هایی که صحبت شد شاید تا 20 سال آینده آزادی نیاز به تعمیر نداشته باشد. هیچ ورزشگاهی بهتر از آزادی برای ما نیست به شرطی که آن را کامل و سالم در اختیار داشته باشیم. البته اینطور هم نباید باشد که ما در آسیا در ورزشگاه آزادی بازی کنیم، ولی جریمه شویم.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما