شناسهٔ خبر: 67926548 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برادر یک اسیر صهیونیست: تنها راه آزادی اسرای اسرائیلی، عزل نتانیاهو است

تهران- ایرنا- برادر یکی از اسرای صهیونیست با اشاره به کارشکنی نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در مذاکرات آتش‌بس، عزل «بنیامین نتانیاهو» از قدرت را تنها راه آزادی اسرا اعلام‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، برادر یکی از اسرای صهیونیست در گفت‌وگو با رسانه های رژیم اشغالگر اعلام کرد: نتانیاهو هرگز آتش بس را امضا نخواهد کرد و تنها راه تحقق آزادی اسرا، عزل وی است.

وی خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین های اشغالی شد و گفت: هر روزی که از حضور نتانیاهو در قدرت می گذرد، تعداد بیشتری از اسرا کشته می شوند.

با گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست‌ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، رژیم اشغالگر با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای یادشده را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه‌ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده‌اند.

مخالفت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم را سلب کرده است.

این امر باعث اعتراض گسترده خانواده‌های این اسرا در سرزمین‌های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد، بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می‌کند.

نظر شما