شناسهٔ خبر: 67926349 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون کدامند؟ پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون کدامند؟

از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، آی‌فیلم و کودک دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، آی‌فیلم و کودک دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها، موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل شده و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را دربرمی‌گیرد. از میان برنامه‌های شبکه سه سیما «حسینیه معلی» و «سرزمین مادری»، شبکه آی‌فیلم سریال «مختارنامه» و شبکه کودک سیما برنامه‌های «سر سفره خدا» و «منم بچه مسلمان» بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ را به خود اختصاص دادند.

از میان تماس‌های مخاطبان در ادامه به برخی محور‌های مطرح شده اشاره می‌شود:

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «حسینیه معلی» شامل تشکر از محتوای جذاب، مفید، اثرگذار، معنوی و دلنشین، به تصویر کشیدن آیین عزاداری در نقاط مختلف کشور، اجرای توانمند نجم‌الدین شریعتی، حضور داوران شایسته و همچنین تشکر از عوامل تولید و پخش برنامه، درخواست تغییر زمان پخش، اعلام زمان پخش و بازپخش، اعلام نحوه حضور در برنامه و بازپخش قسمت‌های پخش شده و انتقاد از زمان نامناسب پخش، حضور زیاد شرکت‌کنندگان، حضور نداشتن برخی از داوران سال گذشته و تغییر زمان پخش برنامه به بهانه پخش مسابقات فوتبال بوده است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «سرزمین مادری» شامل تشکر از محتوای جذاب و سرگرم‌کننده، درخواست اعلام زمان پخش و بازپخش و پخش منظم و انتقاد از زمان نامنظم پخش سریال بوده است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «مختارنامه» شامل تشکر از پخش این سریال جذاب و اثرگذار، درخواست تغییر و اعلام زمان پخش و بازپخش و انتقاد از پخش بیش از حد این سریال، زمان نامناسب پخش و مدت‌زمان طولانی پخش سریال بوده است.

همچنین درخواست پخش سریال‌های جدید و متنوع و انتقاد از پخش سریال‌های قدیمی و تکراری از دیگر محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال‌های شبکه آی‌فیلم بوده است مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «سر سفره خدا» شامل تشکر از محتوای جذاب و آموزنده و درخواست تداوم پخش و اعلام نحوه شرکت در برنامه و مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره شبکه پویا نیز درخواست پخش پویانمایی‌های جدید و متنوع بوده است.

نظر شما