شناسهٔ خبر: 67926219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مگوایر: آینده من در منچستریونایتد است

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید تا زمانی که باشگاه نخواهد از شیاطین سرخ جدا نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هری مگوایر قبل از ورود اریک تن هاخ به منچستریونایتد بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت که با تصمیم این مربی هلندی، برونو فرناندز بازوبند را در اختیار گرفت.

مگوایر مطابق دوران قبل از تن هاخ نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب داشته باشد و همچنین در زمستان شایعه انتقال او به اورتون قوت گرفته بود. 

با این حال او احساس می‌کند بخشی جدایی ناپذیر از پروژه منچستریونایتد است. مدافع شیاطین سرخ به اسکای گفت:"مگر اینکه باشگاه به من بگوید که فروشی هستم و دیگر من را نمی‌خواهند، در غیر این صورت من اینجا می‌مانم.

با توجه به آنچه که من احساس می‌کنم و با توجه به آنچه که باشگاه تاکنون انجام داده، من بخشی از آینده هستم و زمان آن رسیده که حرکت کنم، این باشگاه را به مسیر موفقیت برگردانم و برای جام‌های بزرگ بجنگم."

مگوایر یورو 2024 را به دلیل مصدومیت از دست داد. او درباره عدم حضور در این رقابت‌ها گفت:"تمام سال را برای یورو کار کردم، می‌خواستم در جام ملت‌های اروپا بازی کنم، تمام تلاشم را کردم تا دعوت شوم، همچنین برای منچستریونایتد عملکرد خوبی داشتم، می‌خواستم با انگلیس قهرمان اروپا شوم. چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی بهترین احساس را داشتم."

انتهای پیام/

نظر شما