شناسهٔ خبر: 67925514 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهارت فوق‌العاده‌ اندریک روی زمین / سرمایه با ارزش از برزیل

بازیکن جدید رئال مادرید به درد بازی هوایی نمی‌خورد اما روی زمین مهارت فوق‌العاده‌ای داشته و سرمایه باارزشی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اندریک به هواداران رئال مادرید معرفی شد، او معارفه پرشور و احساسی داشت، نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و گفت به رویای کودکی‌اش رسیده و اینکه تا آخر دوران بازی‌اش در رئال مادرید می‌ماند.

بعد از کیلیان امباپه، سانتیاگو برنابئو شاهد یک مراسم باشکوه دیگر بود و از این مهم‌تر، یک لایه دیگر به عمق خط حمله درخشان رئال اضافه می‌شود اما او قرار است کجای تیم کارلو آنچلوتی قرار بگیرد؟ اندریک مهاجم نوک است اما نه مهاجم نوک سنتی شماره 9، از آنها که در محوطه جریمه زندگی می‌کنند و مدافعان میانی حریف را مشغول می‌کنند.

در واقع خیلی از این دور است. او یک شماره 9 مدرن است، با کنترل توپ عالی و جنب و جوش زیاد و البته مهارت در استفاده کردن از فضای به وجود آمده. در واقع نقطه قوت او حمله است وقتی مقابلش فضا داشته باشد. او سرعت بسیار بالایی دارد و در جا گذاشتن مدافعان با استفاده از توپ‌های بلند و کورس‌های سرعتی خیره‌کننده است.

وقتی کمی از محوطه جریمه فاصله می‌گیرد و با آزادی حرکت می‌کند، می‌درخشد بدون اینکه بتوان به او مهاجم دوم گفت. انتظار می‌رود در رئال مادرید هم مهاجم نوک باشد. در میان مدت، امید می‌رود که این پست را برای خود کند اما در کوتاه مدت اجتناب‌ناپذیر است که روی نیمکت بنشیند.

پست‌های هجومی احتمالاً توسط امباپه، وینیسیوس جونیور و رودریگو اشغال می‌شود (در چینش احتمالی 3-3-4) یا بلینگام اگر به سیستم لوزی رو بیاورند و به حمایت مهاجم انگلیسی نیاز داشته باشند اما اندریک می‌آید تا مهاجم اصلی باشد،

اگرچه سابقه بازی به عنوان وینگر را دارد و شاید باز هم در همین پست به کار گرفته شود اما برنامه اصلی این نخواهد بود. او چپ پا است و نسبتاً جثه کوچکی دارد با 173 سانتیمتر قد.

او به درد بازی هوایی نمی‌خورد اما روی زمین مهارت فوق‌العاده‌ای دارد. او سرمایه باارزشی است برای تیم‌هایی که مهاجمی با توانایی کارهای ترکیبی، راحت در کار با توپ و پرتلاش برای پس گرفتن آن می‌خواهند.

اندریک با رکورد 21 گل در 82 بازی یعنی یک گل در هر 219 دقیقه از برزیل آمده است، این آمار قابل توجه می‌شود وقتی بدانید فقط یک هفته از 18 سالگی او می‌گذرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما