شناسهٔ خبر: 67924988 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

۱۰ تا از بهترین استخرهای دبی

اسامی ده استخر از استخرهایی که در دنیا کم‌نظیر هستند و شما را شگفت‌زده می‌کنند در این مطلب آورده شده و شما اگر عاشق آب هستید و به شنا در استخر علاقه دارید می توانید با این ده استخر دبی آشنا شوید.

صاحب‌خبر -

ایلنا؛ دبی شهر برترین‌ها است. کامل‌ترین و بهترین نسخه از هر ساختمان و بنایی که تصورش را کنید، در دبی وجود دارد. بلندترین آسمان‌خراش‌ها، بزرگ‌ترین چرخ‌و‌فلک یا عمیق‌ترین استخر، همه و همه در دبی واقع شده‌اند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ تا از بهترین استخرهای دبی را معرفی کنیم. استخرهایی که در دنیا کم‌نظیر هستند و شما را شگفت‌زده می‌کنند. اگر عاشق آب هستید و به شنا در استخر علاقه دارید، فقط پنج دقیقه از زمان خود را به مطالعه متن زیر اختصاص دهید.

استخر اینفینیتی دبی؛ شنا در آئورا

استخر اینفینیتی یا آئورا (Aura)، واقع در طبقه ۵۰ برج پالم، در ارتفاع ۲۰۰ متری سطح زمین ساخته شده است و مرتفع ترین استخر دبی محسوب می‌شود. این استخر چهار فصل است و نمایی ۳۶۰ درجه از نخل جمیرا و جاذبه‌های اطراف را پیش چشم مخاطب قرار می‌دهد. افراد بالاتر از ۱۲ سال می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰ از این استخر استفاده کنند. نمای بی‌نظیر، امکانات کامل و قرار گرفتن در ارتفاع، استخر اینفینیتی را به یکی از بهترین و لوکس‌ترین استخرها دنیا تبدیل کرده است. شنا در این استخر قطعا تجربه‌ای فراموش نشدنی برای شما رقم می‌زند.

استخر هتل پارک حیات دبی؛ یکی از بهترین استخرهای دبی

یکی از بهترین استخرهای دبی در هتل پنج ستاره پارک حیات (Park Hyatt Dubai) واقع شده است. این استخر روی بام قرار دارد و طول آن به ۲۵ متر می‌رسد. منظره خارق‌العاده به‌همراه امکانات ویژه، استخر هتل پارک حیات را به مکانی محبوب برای شنا و آب‌تنی تبدیل کرده است. با اقامت در هتل پارک حیات دبی به‌راحتی به استخر لوکس و همه امکانات مجموعه دسترسی خواهید داشت. سایر افراد نیز می‌توانند با پرداخت هزینه از استخر هتل استفاده کنند.

استخر هتل فورپوینتس دبی؛ بهترین مکان برای تماشای غروب آفتاب

هتل فورپوینتس بای شرایتون (Four Points by Sheraton Dubai) در منطقه شیخ زاید دبی واقع شده است و چشم‌اندازی به جاده اصلی دارد. این استخر دبی مختلط است و امکان شنای زوج‌ها در آن وجود دارد. در استخر روباز هتل فورپوینتس می‌توانید علاوه‌بر شنا و حمام آفتاب، شاهد هیاهوی رهگذران و جذابیت آسمان‌خراش‌ها در هر گوشه از شهر باشید. البته تماشای طلوع و غروب آفتاب نیز از فعالیت‌های محبوب در استخر هتل فورپوینتس بای شرایتون دبی است.

استخر اسکای ویو دبی؛ شناور روی ابرها

استخر اسکای ویو دبی (Sky Views Dubai) واقع در داون تاون، هتل اسکای آدرس است. این استخر واقع در یکی از بهترین هتل‌های دبی، نمایی ۳۶۰ درجه به فواره‌های دبی مال و برج خلیفه دارد و همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰ فعال است. هنگام شنا در استخر اسکای ویو، انگار روی ابرها هستید و حس رهایی فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد.

اگر در هتل اسکای آدرس اقامت کنید، استفاده از استخر برایتان رایگان است. در غیر این صورت می‌توانید بلیط اسکای دبی را به‌همراه سرسره شیشه‌ای هتل خریداری کنید. لذت قدم‌زدن روی کف شیشه‌ای نیز یکی دیگر از امکانات در دسترس هتل اسکای آدرس است.

استخر دیپ دایو دبی؛ عمیق ترین استخر غواصی دنیا

این استخر کمی متفاوت‌تر از سایر استخرهای دبی است. دیپ دایو (Deep Dive) عمیق‌ترین استخر دنیا محسوب می‌شود و مناسب غواصان است. البته افرادی که به غواصی علاقه دارند نیز می‌توانند در این استخر شگفت‌انگیز شنا کنند. این استخر ۶۰ متری دبی با حدود ۱۴ میلیون لیتر آب پر شده و دنیایی عجیب‌و‌غریب در زیر آب خلق کرده است.

استخر دیپ دایو همچون شهری زیر آب طراحی شده است و امنیت کامل دارد. قیمت بلیط استخر دبی برای هر نفر حدود ۸۵.۱۱ پوند است. اگر قصد دارید در هزینه سفر خود اندکی صرفه‌جویی کنید، با تور دبی لحظه آخری به این شهر سفر کنید.

استخر هتل جوورا؛ تجربه شنا در بلندترین هتل جهان

هتل جوورا (Gevora Hotel) با ارتفاع ۳۵۶ متر، عنوان بلندترین هتل جهان را به خود اختصاص داده است. این هتل استخری با امکانات کامل در طبقه دوازدهم دارد. استفاده از این استخر برای همه مسافران هتل رایگان است. در کنار استخر اصلی، استخری برای کودکان و یک جکوزی نیز در نظر گرفته‌اند. منظره این استخر ۲۵ متری، برج زیبای خلیفه است. اگر در هتل جوورا اقامت ندارید، با پرداخت هزینه می‌توانید در استخر آن شنا کنید و همچنین از منظره بی‌نظیر پشت‌بام در طبقه هفتاد و پنجم لذت ببرید.

استخر سوفیتل دبی جمیرا بیچ؛ در چند قدمی ساحل

سوفیتل دبی جمیرا بیچ (Sofitel Dubai Jumeirah Beach)، یک هتل پنج ستاره در منطقه شیخ زاید است و کمتر از پنج دقیقه با ساحل فاصله دارد. امکانات تفریحی و رفاهی این هتل برای بزرگسالان و کودکان کامل است و استخر آن از بهترین استخرهای دبی به شمار می‌رود. پس از شنا در استخر سوفیتل می‌توانید روی صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن بنشینید. سپس از بار کنار استخر انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا را سفارش دهید. این بار قلیان هم دارد.

استخر دبی مارینا؛ مجموعه ای لوکس با قیمت مناسب

در فهرست بهترین استخرهای دبی باید به استخر دبی مارینا (Dubai Marina) نیز اشاره کنیم. این استخر ۴۵ متر طول دارد و نمای آن ساختمان‌های تماشایی مارینا و قایق‌های شناور روی کانال است. این استخر در هتل پنج ستاره آدرس مارینا دبی، در منطقه جمیرا و نزدیک به ساحل قرار دارد و مکانی عالی برای شنا و آفتاب گرفتن محسوب می‌شود. خبر خوب برای پدرها و مادرها این است که هتل آدرس مارینا یک استخر جداگانه مخصوص کودکان نیز دارد. قیمت هر سانس این استخر نیز در مقایسه با سایر استخرهای دبی بسیار مناسب است.

استخر هتل پالاس؛ چشم اندازی رو به برج خلیفه

لنگرهتل پالاس دبی (The Palace Downtown) با معماری سنتی و نخل‌های سر‌به‌فلک کشیده، تداعی‌کننده خانه‌های جنوب ایران است. این هتل یکی از بهترین استخرهای دبی و دنیا را دارد. استخر هتل پالاس در میان نخل‌ها بنا شده و چشم‌انداز آن رو به برج خلیفه و دبی مال است. صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن و کاباناها از جمله امکانات استخر هتل پالاس دبی به شمار می‌روند. حتی پس از شنا و استراحت می‌توانید در نزدیکی استخر قلیان سفارش دهید و نوشیدنی میل کنید.

استخر هتل استودیو وان؛ از بهترین استخرهای روباز در مرکز شهر

هتل استودیو وان (Studio One Hotel) در مرکز شهر دبی، یکی از بهترین استخرهای روباز را در خود جای داده است. استخری با طراحی اصولی و منظره تماشایی که توجه همه مسافران را به خود جلب می‌کند. این هتل چهار ستاره فضای بسیار آرامش‌بخش و امکانات کاملی دارد؛ همچنین در سایت‌های گردشگری معتبر، امتیاز بالایی کسب کرده است.

سفر به دبی با آژانس مسافرتی دانیار سفر

استخرهای دبی با سایر استخرهای دنیا تفاوت دارند؛ چرا که اغلب روی ارتفاع ساخته شده‌اند و منظره خارق‌العاده‌ای را به‌نمایش می‌گذراند. در این مقاله شما را با ۱۰تا از بهترین استخرهای دبی آشنا کردیم. بیشتر این استخرها داخل هتل قرار دارند؛ اما استفاده از آن‌ها برا عموم آزاد است. اگر در سفر به دبی هوس آب‌تنی کردید، علاوه‌بر تجربه شنا در دریا، حتما سری به این استخرها بزنید.

برای سفر به دبی ما به شما آژانس مسافرتی دانیار سفر را پیشنهاد می‌کنیم. دانیار سفر با سال‌ها تجربه برگزاری انواع تور داخلی و خارجی در مسیرهای استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و گرجستان، در کنار شما است تا تجربه‌ای به یادمانی از سفر خود بسازید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب مجموعه به سایت https://www.danyarsafar.com/ مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۱۵۷ تماس بگیرید.

 

 

۱۰ تا از بهترین استخرهای دبی

 

انتهای پیام/

نظر شما