شناسهٔ خبر: 67924790 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

وام فوری | وام فوری صد میلیون تومانی | وام فوری بانک دی

وام فوری ۱۵۰ میلیونی بانک سپه برای وام بگیران در ۸ مردادماه | برای دریافت وام سودمند با شرایط عالی کلیک کنید

افراد واجد شرایط می‌توانند از وام فوری ۱۵۰ میلیون تومانی بانک سپه با نرخ سود چهار درصد بهره‌مند شوند. اما چه کسانی مشمول دریافت این تسهیلات هستند؟

صاحب‌خبر -

افرادی که برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود نیازمند تسهیلات هستند، می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ارائه معرفی‌نامه‌های سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، امور ایثارگران و کمیته امداد امام‌خمینی، وام فوری بانک سپه را دریافت کنند. این طرح قرض الحسنه و فاقد هرگونه سود بانکی است. البته برای آن چهار درصد کارمزد تعیین شده است. از ویژگی‌های مثبت این طرح می‌توان به عدم نیاز به سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات اشاره کرد.

مهم‌ترین نکته درباه این طرح، تخصیص آن به دارندگان معرفی‌نامه از سوی سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، امور ایثارگران و کمیته امداد امام‌خمینی است که به منظور تسهیل ایجاد اشتغال آنان عرضه می‌شود.

برای این طرح قرض الحسنه، ۲۰ میلیون تومان بابت کف مبلغ وام، سقف ۱۵۰ میلیون تومانی و کارمزد چهار درصدی تعیین شده است. دوره بازپرداخت این وام نیز 84 ماهه است. برای ضمانت توانایی بازپرداخت نیز نیاز به ارائه ضامن رسمی از جانب وام‌گیرنده است.

از دیگر شرایط و مقررات این طرح وجود حداقل ۱۰۰ هزارتومان در حساب قرض الحسنه و ارائه معرفی‌نامه‌های ذکرشده است.

همچنین وام‌گیرنده نباید سابقه چک برگشتی داشته یا به بانک بدهکار باشد. 

با دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات،‌ با احتساب نرخ چهار درصدی کارمزد و مهلت ۸۴ ماهه بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت دو میلیون و ۵۰ هزارتومان در هر قسط به بانک سپه است. جمع ارقام پرداختی نیز در پایان مدت سررسید به ۱۷۲ میلیون می‌رسد.

به‌علاوه، وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه تشکیل پرونده به بانک سپه پرداخت کند

در حقیقت باید بگوییم هیچ تفاوتی در ارائه خدمات این بانک با سایر بانک های قرض الحسنه نیست و تنها تفاوتی که وجود دارد این است که بانک قرض الحسنه رسالت، بانک بدون شعبه کشور است.

نکته مهمی که لازم است خدمت شما عزیزان بگوییم این است که پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت دارای دو نسخه اصلی (pishkhan.rqbank.ir) و بتا (pwa.rqbank.ir) می باشد که در هر دو نسخه خدمات مشابهی به مشتریان ارائه می شود.

البته در نسخه بتا می بایست برای استفاده از امکانات و خدمات آن احراز هویت فراشناسا انجام شود.

برای طی کردن فرآیند احراز هویت فراشناسا لازم است با موبایل خود وارد نسخه بتای پیشخوان شوید و سپس کد پشت کارت ملی را وارد کنید.

بعد از آن هم نوبت ارسال عکس سلفی و ضبط ویدئو از خودتان است تا دسترسی شما به بخش خدمات مورد نظرتان فعال شود.

از جمله خدمات پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت در هر دو نسخه آن، تغییر سپرده به منظور کسر اقساط و یا اصلاح اقساط پرداختی، معرفی انواع وام های این بانک و برآورد تسهیلات را می توان یاد کرد.

نظر شما