شناسهٔ خبر: 67924178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رهبری در مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور حجت را بر تمام گرایش‌های سیاسی تمام کرد

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور دولت چهاردهم، حجت را بر هر نگاه و گرایش سیاسی تمام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بهنام نظری روز دوشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی در اراک، افزود: ایشان در این آیین بیانات راهبردی را بیان کردند و فرمودند، موفقیت رئیس جمهور، موفقیت همه است.

وی بیان کرد: فرموده رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه کار همه قرار گیرد و همه به عنوان سرباز نظام به دولت و حاکمیت کمک دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: دولت چهاردهم با حکم تنفیذ دکتر پزشکیان از سوی مقام معظم رهبری آغاز شد و مسئولان در هر پست و مقامی مکلفند تا استقرار وزار و مدیران جدید، دست از وظیفه خدمت‌رسانی خود برندارند.

نظری عنوان کرد: رئیس جمهور سیزدهم در راه خدمت به مردم جان خود را نثار کرد و مدیران و مسئولان این دولت تا آخرین لحظه دست از خدمتگزاری برنداشتند و امروز این مسئولیت خطیر به خدمتگزاری سپرده شد.

وی گفت: رئیس جمهوری، امروز سکانداری کشور را برعهده گرفته که بسیجی است، در جبهه‌های جنگ حضور داشته و از تجربه خوبی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: امید است همه به دولت جدید کمک دهند تا با قدرت راه و مسیری را که شهدا ترسیم کرده‌اند، ادامه پیدا کند.

نظری در بخش دیگری از سخنانش گفت: برگزاری مراسم اربعین اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد و دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا ضربه‌ای به این حرکت بزنند، اما به کوری چشم آنها هر سال باشکوه‌تر از قبل این آیین برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: استان مرکزی در بحث اربعین جزو استان‌های معین و پیشرو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: ستاد اربعین همه تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این آیین و تسهیل در امور موکب‌داران به کار گرفته اما به واقع نمی‌تواند کمکی در تامین اقلام داشته باشد و این امر باید از طریق کمک‌های مردمی و خود موکب‌داران تامین شود.

نظری تاکید کرد: انتظار است صنایع استان مرکزی در این مسیر کمک‌های چشمگیری به موکب‌ها داشته باشند.

وی اظهار کرد: اعزام‌های دانشجویی به پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) مورد توجه ویژه قرار گیرد.

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی هم در این نشست گفت: فعالیت ستاد اربعین از اردیبهشت‌ماه امسال با جدیت آغاز شد اما با توجه به حادثه تلخ سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و شهادت ایشان و همراهانشان، وقفه‌ای در کارها ایجاد شد ولی هم‌اکنون فعالیت‌ها به خوبی در پیش است و مشکلی وجود ندارد.

محمدرضا رضایی افزود: کمیته‌های مختلف ستاد اربعین استان مرکزی تشکیل و جلسات آنها به صورت مستمر برگزار می‌شود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما