شناسهٔ خبر: 67923239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مرا کز فرهنگی هنری ابهر و قیدار برگزار کردند:

ویژه برنامه همیاران طبیعت و طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

مربیان مرکز فرهنگی هنری ابهر و قیدار با همکاری اداره‌ی منابع طبیعی ویژه برنامه «همیاران طبیعت« و «طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت» را با حضور اعضای کودک و نوجوان خود برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان به نقل از فاطمه الهیاری در گزارشی ابراز داشت: مربیان مرکز فرهنگی هنری ابهر با همکاری اداره‌ی منابع طبیعی ویژه برنامه «همیاران طبیعت« و «طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت» را با حضور ۳۷ نفر از اعضای دختر کودک خود برگزار نمود.

مسئول مرکز فرهنگی هنری ابهر ابراز داشت: در این برنامه که با هدف بیان ارزش و اهمیت حفظ منابع طبیعی و نگهداری از طبیعت برگزار شد،کارشناس اداره‌ی منابع طبیعی  پس از بیان قصه‌ای با موضوع  نگهداری از طبیعت، درباره‌ی حفظ محیط زیست و اهمیت گیاهان در طبیعت و حفظ بقای انسان‌ها صحبت کرد.

در ادامه اعضای کانون با پوشیدن لباس همیاران طبیعت به امید ساختن ایرانی آبادتر در کنار هم بذر درخت «سرو» را در گلدان کاشتند و  دست‌های یکدیگر را گرفته و عهد بستند تا از محیط زیست سرزمینشان محافظت کنند.

ویژه برنامه همیاران طبیعت و طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

ویژه برنامه همیاران طبیعت و طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

مرکز فرهنگی هنری قیدار 

زهرا مصظفایی در گزارشی ابراز داشت: ویژه برنامه کاشت یک میلیارد درخت با همکاری اداره منابع طبیعی وبا حضور کارشناس منابع طبیعی وثوقی با عنوان "درخت برای زندگی" با هم بکاریم " بصورت کارگاه آموزشی برگزار شد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری قیدار گفت: در این ویژه برنامه که اعضا با مادرانشان شرکت کرده بودند با راه‌های نگهداری درختان و فواید درختان آشنا شدند.

در بخش بعدی برنامه اعضا چند نمونه از نمایش فیلم با موضوع حفاظت از درختان و محیط زیست را مشاهده و سپس در کارگاه کاردستی ساخت درخت زندگی با کمک و همراهی مادران شرکت کردند.

نظر شما