شناسهٔ خبر: 67923158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال ساحلی؛

آغاز نیم فصل دوم با نبرد ال‌ ایساتیس

محمدمسعود زارع

نیم فصل دوم لیگ فوتبال ساحلی کشور از امشب در قلب کویر آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های ایران فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امشب (۸ مرداد) در حالی با یک دیدار جذاب و تماشایی بین تیم‌های چادرملوی اردکان و گلساپوش یزد آغاز می‌شود که دو تیم در مرحله رفت متفاوت ظاهر شده‌اند.

گلساپوش پس از کوچ تعدادی از بازیکنانش که اکثر آنها ملی پوش بودند، به دست پرورده های جوانش اعتماد و آنان را به میدان کارزار با حریفان فرستاد و در حالی که کمتر کسی پیش بینی موفق ظاهر شدنشان را می‌کرد قهرمانی نیم فصل لیگ را به ارمغان آوردند.

جوانان گلسا که نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال ساحلی را با صدرنشینی خود به پایان رساندند پس از تعطیلی ۲۲ روزه نیم فصل مسابقات در آغاز دور برگشت رقابت‌ها در دربی استان یزد به مصاف چادرملو اردکان می‌روند.

گلسایی‌ها نتیجه دیدار دور رفت را در ورزشگاه سلمان مردآباد با نتیجه ۵-۳ به سود خود ثبت کردند و در شرایطی امشب میهمان تیم رده ششمی چادرملو اردکان خواهند بود که در آخرین سفرشان به اردکان، تیم چادرملو را فصل گذشته با نتیجه ۵-۴ شکست داده‌اند.

گفتنی است، این بازی آخرین دیدار تیم مقاومت گلساپوش یزد پیش از اعزام به تورنمنت مسکو است و گلسایی‌ها روز چهارشنبه ایران را به مقصد روسیه ترک خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما