شناسهٔ خبر: 67922734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

جواد نکونام به بیرانوند اجازه استقلالی‌شدن نداد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: درباره مذاکرات علیرضا بیرانوند و تلاش این دروازه‌بان برای پیوستن به استقلال قبل از انعقاد قرارداد با تراکتور چه می‌دانید؟! بیرانوند یک بار در زمانی که نفت تهران بود به استقلال نزدیک شد ولی انتقال صورت نگرفت. یک بار پارسال با پرسپولیس فسخ‌کرد و تا یک قدمی استقلالی شدن هم رفت و در نهایت از ترس محرومیت در پرسپولیس ماند.
 
به گزارش فرهیختگان؛او قبل از رفتن به تبریز سومین تلاش جدی برای استقلالی شدن را انجام داده اما به او روی خوشی نشان نداده‌اند.طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» بیرانوند یک‌بار دیگر تلاش کرده در این تابستان هم به استقلال برود اما امسال بدون پذیرفته شدن هیچ پیش‌شرطی، استقلالی‌ها خیلی محکم به سینه این دروازه‌بان دست رد زده تا احیانا یک‌بار دیگر از وی بازی نخورند!
با این حال این ماجرا دستمایه سوال خبرنگاران از این دروازه‌بان شده و این گلر پرحاشیه در حاشیه حضور اعضای تیم تراکتور در تست‌های پزشکی ایفمارک درخصوص اینکه گفته می‌شود بازهم با استقلال مذاکره کرده است، اینچنین اظهار کرد: «استقلال تیم بزرگی است و سال گذشته اتفاقاتی افتاد. شاید برخی‌ از دوستان پیشنهاد می‌دادند ولی من اصلا به آن فکر نمی‌کردم. چون وحشتناک تحت فشار بودم و هواداران در حال اذیت شدن بودند. بنابراین گفتم تصمیمی بگیرم که عاقلانه باشد و به فوتبالم، تیم ملی و خودم کمک کنم.»

در این خصوص یکی از مربیان استقلال با تاکید عدم پیشنهاد کادرفنی این باشگاه بدون هیچ قید و شرطی به بیرانوند مدعی شد: «اتفاقا این دروازه‌بان خودش چندین‌بار از طریق افراد مختلف برای استقلالی شدن پیغام فرستاده تا امسال بالاخره آبی‌پوش شود.»

در این خصوص شنیده می‌شود بیرانوند حتی دو بازیکن استقلال را هم واسطه کرده و به چند نفر از اعضای کادرفنی این تیم ازجمله جواد نکونام نیز پیغام‌هایی را فرستاده است. بنابراین اگر کادر آبی‌پوشان امسال با هر شرطی خواستار جذب بیرو بود، او این‌بار بدون هیچ پیش‌شرطی و حتی با رقمی منصفانه و معقول حاضر می‌شد تا به اردوی آبی‌ها بپیوندد. اما درنهایت نکونام برای استقلالی شدن بیرو چراغ سبز نشان نداد تا او راهی تبریز شود.

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان»، بیرو در چندین نوبت با نکونام نیز تماس می‌گیرد، اما سرمربی استقلال با تاکید بر اینکه برای فصل جدید فقط سیدحسین حسینی دروازه‌بان آبی‌هاست پاسخی به تماس‌های این گلر ملی‌پوش نداده و حاضر نمی‌شود با وی به صحبت پرداخته، چه برسد به اینکه خودش یا باشگاه را وارد مذاکره با این چهره کند. این در حالی است که سیدحسین حسینی نیز فصل گذشته با عملکردی خوب در قفس توری استقلالی‌ها درنهایت کادر این تیم را برای ادامه همکاری مجاب کرده و تقریبا عقل حکم می‌کرد تا در یکی از بهترین خطوط آبی‌ها، تغییراتی صورت نگیرد. ضمن اینکه برای فصل جدید نکونام با سیاست در پیش گرفته نشان داده بیشتر از هر چیزی آرامش در اطراف تیمش برایش اهمیت داشته که احیانا این انتقال جنجالی نیز می‌توانسته این آرامش را مثل فصل قبلی به حاشیه بکشاند؛ البته که شکل فسخ قرارداد با پرسپولیس و تهدید مدیران این باشگاه نیز شاید مزید بر علت شد تا استقلالی‌ها به این دروازه‌بان فکر هم نکنند.

در این مدت هم شاید درویش، مدیرعامل پرسپولیسی‌ها درباره بیرانوند بهترین تعبیر را به کار برده باشد، مبنی‌بر اینکه: «بیرانوند دارد خودش را به در و دیوار می‌زند تا کارش را توجیه کند تا در دل هوادار جا باز کند.» همه اینها در حالی است که چه بسا با شکایت پرسپولیسی‌ها از دروازه‌بان سابق خود، بیرو دچار محرومیتی سنگین شده و به قولی «از اونجا مونده، از اینجا رونده شود!»

برچسب‌ها:

نظر شما