شناسهٔ خبر: 67921866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی منطقه ۲ تبریز

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: سالن ورزشی چاوان و زمین‌های ورزشی تنیس اطراف این سالن فردا سه‌شنبه افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، موسی علی‌پور زنوزی صبح امروز _دوشنبه هشتم مرداد_ اظهار کرد: طبق دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و در پی افتتاح مجموعه‌های ورزشی در روزهای سه شنبه هر هفته، سالن ورزشی چاوان و زمین‌های تنیس اطراف آن با صرف هزینه ۲۷۰ میلیارد ریال فردا _سه شنبه نهم مرداد_ افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: مساحت سالن ورزشی چاوان در ۱۵۰۰ مترمربع و مساحت سالن جنبی آن در ۳۰۰ مترمربع با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده و عملیات کف‌سازی داخل سالن و نصب سکوهای تماشاگران، احداث نگهبانی و رختکن، آسفالت‌ریزی محوطه داخلی، محوطه مقابل سالن و آسفالت راه دسترسی این مجموعه ورزشی نیز انجام شده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز خاطرنشان کرد: احداث چهار زمین خاکی ورزشی تنیس در اطراف سالن ورزشی چاوان نیز در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه با انجام محوطه‌سازی، پیاده‌روسازی و آسفالت‌ریزی اطراف زمین‌ها به انجام رسیده است.

به گزارش ایمنا، چندی پیش توسط شهرداری منطقه ۲ پردیس رسانه و هنر و پارک رجایی شهر نیز در مجموع در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و مساحت ساختمان پردیس در شش طبقه و در ۷۸۰۰ مترمربع و پارک رجایی شهر در ۲۲۰۰ مترمربع مساحت، برای استفاده شهروندان و هنرمندان به بهره‌برداری رسید.

نظر شما