شناسهٔ خبر: 67921837 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرهنگ شیرانی خبرداد:

بارش باران در محورهای مواصلاتی ۴ استان /آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور

سرهنگ شیرانی خبرداد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه ترافیک در آزادراه تهران_کرج سنگین است، گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل ،گیلان و مازندران و وزش بادوگردخاک و در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی گفت:  تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

وی ادامه داد: محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات ، محور هراز دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران – شمال فاقد مداخلات جوی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا سنگین و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل ،گیلان و مازندران و وزش بادوگردخاک و در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

انتهای پیام/

نظر شما