شناسهٔ خبر: 67921701 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاد حوزه و دانشگاه:

استحکام خانواده، دست شیطان را می‌بندد/ خانواده اولین نقطه فرهنگی که دشمن می‌زند+فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان گفت: واحد تربیت، خانواده است و اگر اعضای خانواده بتوانند این جایگاه را نگه دارند، در مقابل هر شیطنتی واکنش صحیح نشان می‌دهند. زمانی که خانواده محکم شود، دست شیطان بسته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامرضا قاسمیان» استاد حوزه و دانشگاه که یکی از میزبانان برنامه «محفل» است، در بخشی از این برنامه با اشاره به اینکه «خانواده هدف اول دشمن است»، اظهار داشت: «یکی از مطالب اجتهادی در قرآن و دفاع موزاییکی در مقابل شیطان‌های فردی، جمعی و حاکمیتی، مسئله‌ای به نام خانواده است. دشمن فهمیده است که چیزی که مانع عملکرد خودش می‌شود، خانواده است؛ لذا اولین و محکم‌ترین نقطه‌ای که می‌زند و به تعبیر قرآن، لجوج‌ترین کاری که دشمن می‌کند، این است که خانواده را می‌زند، فرزندان را از خانواده جدا می‌کند و خانواده‌ها را از هم می‌پاشاند.

واحد تربیت، خانواده است و اگر (اعضای خانواده) بتوانند خانواده را نگه دارند، در مقابل هر شیطنتی می‌توانند واکنش صحیح نشان دهند. زمانی که خانواده محکم می‌شود، دست شیطان بسته می‌شود.»

<div id="video-display-embed-code_2550094" ><script type="text/JavaScript" src="https://defapress.ir/fa/news/play/embed/681190/2550094?width=400&height=300"></script></div>

گفتنی است؛ «محفل» ویژه‌برنامه قرآنی صدا‌وسیما بود که ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شد و اجرای این برنامه در ماه رمضان برعهده «رسالت بوذری» بود. حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامرضا قاسمیان» استاد حوزه و دانشگاه، «احمد ابوالقاسمی» قاری بین‌المللی کشورمان، «رضوان درویش» شاعر اهل سوریه، «حامد شاکرنژاد» قاری بین‌المللی کشورمان و «سید حسنین الحلو» قاری بین‌المللی اهل کشور عراق و قاری و مؤذن عتبه عباسی و حسینی میزبانان این برنامه بودند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما