شناسهٔ خبر: 67921503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با ارسال لوح سپاس صورت گرفت؛

تقدیر سرلشکر باقری از خانواده شهید زنگنه

خبرگزاری دفاع مقدس

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با ارسال لوح سپاسی از خانواده شهید «فرزاد زنگنه» در خوزستان تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح امروز با ارسال لوح سپاسی از خانواده شهید «فرزاد زنگنه» در خوزستان تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: 

حماسه سربازان ولایت و ملت ایران تداعی‌گر فتوت و غیرت عاشورائیان بوده و ایستادگی و شهامت یکه تازان میدان‌های نبرد حق و باطل را در همه عرصه‌ها و نسل‌ها تجلی می‌کند.

یکی از رادمردان حماسه‌ساز جبهه‌های ایمان و اخلاص، این شهید بزرگوار است که میثاق خود را با ولایت تجدید نمود و به خیل سبک‌بالان عاشق پیوست.

ضمن تقدیم این لوح سپاس به نمایندگی از طرف کارکنان ستادکل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا بهترین سلام‌ها و درودهای خود را نثار شما خانواده محترم و صبور این شهید بزرگوار نثار نموده و ثابت قدم ماندن در مسیر ایثار و شهادت را از درگاه حضرت احدیت برایتان مسئلت دارم.

تقدیر سرلشکر باقری از خانواده شهید زنگنه در خوزستان

شهید «فرزاد زنگنه» در سال ۱۳۵۸ در شهرستان باغملک دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را تا پایان مقطع دبیرستان ادامه داد و پس از آن به دانشگاه رفت. این شهید دارای مدرک کارشناسی حسابداری بود و نزدیک به ۱۵ سال در عملیات‌های گوناگون تفحص به‌عنوان یکی از نیرو‌های متخصص نقش آفرینی فراوانی داشت.
 
سرانجام این عضو باسابقه گروه جستجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح در جریان عملیات برون‌مرزی در کردستان عراق در محدوده جبل مروارید بر اثر انفجار بمب کنترل از راه دور تروریست‌های داعش در روز دوشنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۴ به شهادت رسید و پیکر مطهرش از طریق مرز پرویزخان قصرشیرین وارد کشور شد.
 
پیکر این شهید پس از ورود به ایران به اهواز منتقل شد و در صبح روز پنج‌شنبه ۲۴ دی ماه سال ۱۳۹۴ در شهرستان باغملک با شکوه خاصی تشییع شد.
 
سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در خصوص دریافت لوح سپاس رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: با احترام و به نمایندگی از سرلشکر باقری به محضر خانواده معزز این حماسه ساز وطن خواهیم رسید و این لوح سپاس را تقدیم خانواده محترم این شهید خواهیم نمود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما