شناسهٔ خبر: 67921260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در قهاوند

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت سه میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در قهاوند خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرضیه یونسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق شامل ۶۱ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش یک میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام نگهداری و عرضه کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قهاوند کالای قاچاق را در یک واحد صنفی دخانی کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

ضبط سیگار خارجی قاچاق در تویسرکان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان از محکومیت ۱۶۳ میلیون ریالی یک واحد صنفی برای عرضه سیگار قاچاق خبر داد.

قاسم بازدار گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان تویسرکان به پرونده عرضه کالا قاچاق شامل هزارو ۸۴۰ نخ سیگار به ارزش ۸۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

بازدار افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان تویسرکان از یک واحد صنفی سیگار قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رسیدگی به پرونده قاچاق سوخت در پوشش مصالح ساختمانی

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فامنین از محکومیت یک میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی همدان، محمد موسی فلاح گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز فامنین پرونده قاچاق ۲هزار لیتر نفت گاز به ارزش ۴۹۴ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فامنین گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت ۹۸۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

فلاح گفت: با گزارش ماموران پلیس آگاهی فامنین پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو وانت نیسان در پوشش مصالح ساختمانی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

نظر شما