شناسهٔ خبر: 67918792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

مقاومت فلسطین: اسرائیل در بازگشت به مذاکرات جدی نیست

اقتصادنیوز: یک منبع برجسته در مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد: اسرائیل توجهی به روند مذاکرات نمی‌کند و شروط جدیدی برای پیچیده کردن دستیابی به توافق مطرح می‌کند و می‌خواهد فعالیت‌های جنایتکارانه خود را در غزه تقویت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این منبع برجسته در مقاومت فلسطین روز یکشنبه به المیادین گفت که جنبش حماس معتقد است که نشست‌های رم به عنوان بخشی از سلسله «تاخیر و تعلل اسرائیل برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر» برگزار می‌شود.

این منبع ارشد مقاومت افزود: «اسرائیل در حال حرکت به سمت ارائه پیشنهاد جدیدی است که مذاکرات انجام شده در ۶ ماه گذشته را تضعیف خواهد کرد.»

وی همچنین با اشاره به اینکه «بعد از نشست رم مشخص است که اسرائیل علاقه‌ای به روند مذاکرات ندارد»، افزود: «این رژیم می‌خواهد فعالیت‌های جنایتکارانه خود را در غزه تقویت کند.»

منبع برجسته مقاومت همچنین اشاره کرد که با توجه به ارائه شروط جدید از سوی هیئت صهیونیستی برای «پیچیده کردن روند رسیدن به توافق»، دیدارهای رم به هیچ پیشرفتی دست نیافتند.

در رم، ویلیام برنز رئیس سیا، دیوید بارنیا رئیس موساد، محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر و عباس کامل، رئیس اطلاعات مصر حضور داشتند.

در این نشست چهارجانبه آخرین پیشنهاد اشغالگران درباره توافق احتمالی که شامل آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا بین اشغالگران و مقاومت فلسطین می‌شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما