شناسهٔ خبر: 67917322 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سند مالی، برگه امید بیرانوند علیه پرسپولیس

علیرضا بیرانوند امیدوار است که پرسپولیس را محکوم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، پرونده علیرضا بیرانوند و پرسپولیس به حساس‌ترین مرحله خود رسیده و امروز رسیدگی نهایی به این پرونده با حضور نمایندگان طرفین برگزار خواهد شد.

در این بین هواداران پرسپولیس امید زیادی دارند تا با محکومیت بیرانوند، باشگاه موردعلاقه آنها به سود مالی و همچنین محرومیت طرف مقابل برسد اما بیرانوند هم ادله حقوقی خاص خود را به فدراسیون برده است.

طرف بیرانوند مدعی است که آنها یک سند مالی از باشگاه پرسپولیس به دست دارند که می‌توانند  به اتکای آن، حکم تبرئه بیرانوند را بگیرند.

این سند مالی به زعم آنها نشان‌دهنده طلب علیرضا بیرانوند از پرسپولیس است که علاوه بر حکم تبرئه، پرسپولیس را محکوم به پرداخت مطالبات گذشته او می‌کند.

البته باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد الحاقیه فسخ مربوط به قرارداد لیگ بیست و سوم بیرانوند است و مطالبات گذشته او را شامل نمی‌شود؛ به عبارتی نقطه کلیدی پرونده نیز همین‌جاست، اینکه کمیته تعیین وضعیت تشخیص دهد الحاقیه مربوط به قرارداد آن فصل است یا مطالبات گذشته را هم شامل می‌شود.

باید منتظر ماند و دید که در این پرونده جنجالی چه کسی پیروز خواهد شد؛ آیا بیرانوند پرسپولیس را محکوم می‌کند یا اینکه برگ برنده در دست رضا درویش خواهد بود؟

نظر شما