شناسهٔ خبر: 67913392 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار اصفهان مطرح کرد

اشتراک‌گذاری تجارب و مهارت‌های مدیران کلان‌شهرها در «بریکس»

شهردار اصفهان با اشاره به دستاورد نخستین نشست مجمع شهرها و شهرداری‌های کشورهای عضو بریکس گفت: برگزاری این نشست فرصتی برای مدیران کلان‌شهرهای عضو بریکس بود تا بتوانند تجارب، دانش و مهارت‌های خود را با یکدیگر به اشتراک گذارند.

صاحب‌خبر -

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستاوردهای نخستین نشست مجمع شهرها و شهرداری‌های کشورهای عضو بریکس اظهار کرد: بریکس حرکت دقیقی در سطح دنیا است و با توجه به اهمیت کشورهایی که بنیان‌گذار آن هستند، از پیمان‌های بزرگ به‌شمار می‌رود.

وی افزود: کشورهایی که بیشترین مساحت و جمعیت را دارند، یک پیمان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به نام «بریکس» تشکیل داده‌اند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در این راستا مقرر شده بود، مجمع کلان‌شهرهای بریکس نیز شکل گیرد که این نشست به‌نوعی بررسی اساسنامه مجمع کلان‌شهرهای بریکس بود و ادامه این نشست سال آینده در کشور برزیل برگزار خواهد شد.

قاسم‌زاده با اشاره به دستاورد نخستین نشست مجمع شهرها و شهرداری‌های کشورهای عضو بریکس گفت: برگزاری این نشست فرصتی برای کلان‌شهرهای عضو بریکس بود تا بتوانند تجارب، دانش و مهارت خود را با یکدیگر به اشتراک گذارند.

نظر شما