شناسهٔ خبر: 67897698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تصمیم تل‌آویو برای پاسخ به حمله به مجدل‌الشمس/ جلسه کابینه امنیتی تمام شد

ایرنا : روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که ارتش اسرائیل تصمیم دارد پاسخ قوی اما محدود به حمله ادعایی مجدل شمس انجام دهد.

صاحب‌خبر -

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که کابینه امنیتی این رژیم به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ این اختیار را داده است تا درباره مقیاس و زمان پاسخ به حمله ادعایی به مجدل شمس تصمیم بگیرند.

بر اساس این گزارش، بزالل اسموتریچ وزیر دارایی و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از رای دادن به تصمیم کابینه امنیتی خودداری کردند.

در همین رابطه روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز نوشت که ارتش تصمیم دارد پاسخ قوی اما محدود به حمله ادعایی مجدل شمس انجام دهد.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که (رژیم) اسرائیل به فرانسه اطلاع داده که آماده پاسخ قوی و گسترده به حزب الله لبنان و به ادعای این رسانه صهیونیستی علیه سپاه قدس در سوریه و لبنان است.

به گزارش ایرنا، حادثه حمله به روستای مجدل شمس در منطقه جولان اشغالی سوریه منجر به کشته شدن ۱۲ نفر و زخمی شدن بیش از ۳۰ نفر دیگر شد.

در پی این حمله، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با حمله مجدل شمس ندارد.

وزارت خارجه سوریه نیز روز یکشنبه در بیانیه‌ای حمله به مجدل شمس را اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی با هدف توجیه گسترش دادن دامنه تجاوزگری خود در منطقه دانست.

برخی منابع رسانه‌ای نیز فاش کردند که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما