شناسهٔ خبر: 67877800 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

گزافه‌گویی جدید اسموتریچ؛

درخواست وزیر تندروی نتانیاهو برای ترور «سید حسن نصرالله»

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که گزافه گویی های وی تمامی ندارد، در واکنش به حمله موشکی به منطقه «مجدل شمس» در بلندی‌های اشغالی جولان، خواستار ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، «بزالل اسموتریچ» در ادامه گزافه‌گویی های خود در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «حسن نصر الله باید تاوان مرگ کودک خردسال را با از دست دادن سرش پرداخت کند و کل لبنان باید تاوان پس دهد.»

وی افزود: «موضع من در قبال اقدامات لازم مشخص است. نخست وزیر باید بلافاصله از واشنگتن برگردد.. الان وقت عمل است.»

لفاظی ها و تندروی های اسموتریچ و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همواره مورد انتقاد مقامات این رژیم بوده است.

بتازگی پایگاه صهیونیستی «واللا» نوشت که کاخ سفید تحریم این دو را بررسی می کند. دلیل اقدام آمریکا، مسئولیت این دو مقام صهیونیست درباره وخامت اوضاع امنیتی در کرانه باختری رود اردن است.

«ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز اخیرا با اشاره به تحرکات جدید و نقشه های وزیران نتانیاهو برای توجیه توسعه طلبی و اشغالگری علیه لبنان گفت: این دو نفر (اسموتریچ و بن گویر) در حال به راه انداختن جنگ تمام عیار در شمال (فلسطین اشغالی با لبنان) هستند.

به گزارش ایرنا، منطقه مجدل شمس در بلندی‌های اشغالی جولان شامگاه شنبه هدف حمله موشکی قرار گرفت.

این حمله منجر به کشته شدن ۱۲ صهیونیست و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

در پی این حمله، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند، اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با حمله مجدل شمس ندارد.

همچنین پایگاه خبری «آکسیوس» اعلام کرد که حزب‌الله به سازمان ملل اطلاع داده و بار دیگر تأکید کرده که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک زمین فوتبال اصابت کرده است.

نظر شما