شناسهٔ خبر: 67892142 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

یافتن خانه

ترکیب هوش مصنوعی و جستجوی املاک در آریامرز

در دنیایی که همه‌چیز هوشمند است، چرا سرویس‌های ثبت و جستجوی آنلاین املاک نباید هوشمند باشند؟ این سوال همیشگی بسیاری از کاربران، پیش از آشنایی با پلتفرم آریامرز بوده است. حال این سیستم چیست و چگونه به حل مشکلات کاربران کمک می‌کند؟ حتما برای شما هم پیش آمده که برای اجاره یا خرید و فروش ملک، سراغ یکی از پلتفرم‌های اینترنتی رفته باشید. علی‌رغم تمام امکانات خوب، مشکلات بسیاری در این سایت‌ها هست که کار ثبت و جستجوی املاک را دشوار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

مثلا کاربران نمی‌توانند آگهی‌های مربوط به محل خود را از روی نقشه پیدا کنند یا در بسیاری از موارد، اطلاعات نادرستی در مورد ملک و قیمت آن در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
وجود مشکلات بسیار زیاد در زمینه جستجوی ملک در کنار فقدان سیستمی هوشمند برای مدیریت درست آگهی‌ها باعث شده تا امروز شاهد ظهور یک پلتفرم جدید با امکانات منحصربه‌فرد به نام آریامرز باشیم. اما آریامرز چگونه می‌تواند در زمان، انرژی و هزینه شما صرفه‌جویی کند و تجربه‌ای متفاوت از جستجوی ملک را برای کاربران رقم بزند؟

آریامرز چیست؟

آریامرز سامانه هوشمند ثبت و جستجوی آنلاین املاک است که با ارائه امکاناتی فراتر از ثبت یک آگهی اینترنتی می‌خواهد بستری مطمئن و آسان را برای معاملات املاک ایجاد کند. تمام صاحبان ملک یا افرادی که قصد اجاره یا خرید را دارند، می‌توانند از خدمات آریامرز استفاده کنند.
این پلتفرم همچنین امکاناتی اختصاصی برای توسعه کسب‌وکار آژانس‌های ملکی و مشاوران املاک دارد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با ارتباط مستقیم با هر دو طرف قرارداد، به حجم فروشی بالا در همکاری با آریامرز برسند. در ادامه، برخی از مهم‌ترین امکانات آریامرز را بیان می‌کنیم.

امکانات آریامرز

مهم‌ترین وجه تمایز آریامرز در مقایسه با سامانه‌های مشابه، سهولت در استفاده در کنار وجود امکانات هوشمند فراوانی است که حسابی می‌تواند کار جستجوی ملک را برای شما ساده کند. این پلتفرم با توجه به نیاز مخاطبان، قابلیت‌های بسیاری مثل جستجوی ملک از روی نقشه یا امکان ارتباط با مشاورین برتر را فراهم کرده است تا هر کسی در هر جایی بتواند در سریع‌ترین زمان، معامله خود را نهایی کند.
در ادامه، برخی از امکانات جذاب پلتفرم آریامرز را معرفی می‌کنیم.

آریامرز، پلتفرم تخصصی جستجوی املاک

ارزیابی هوشمند قیمت املاک

در آریامرز، با استفاده از الگوریتم های هوشمند و تحلیل داده های کلان، یک ارزیابی هوشمند از قیمت تمام املاک ثبت شده در پلتفرم، در اختیار کاربران قرار میگیرد. همچنین شما میتوانید با ورود کدپستی ملک مدنظرتان، به یک ارزیابی و تخمین حدودی از قیمت آن دست یابید.

ارائه صفر تا صد خدمات املاک

از شروع جستجو تا ثبت قرارداد، آریامرز در کنار شماست. ملک ایده‌آل خود را به راحتی جستجو و پیدا کنید، بازدید نمایید و در صورت پسند، از طریق آریامرز قرارداد آن را با تخفیف نسبت به نرخ قانونی، ثبت نمایید.

جستجوی ملک از روی نقشه

یکی از مهم‌ترین امکانات آریامرز که در کمتر سیستمی می‌توان پیدا کرد، امکان جستجوی ملک از روی نقشه است. این یعنی شما برای پیدا کردن ملک مورد نظر، نیازی به جستجوی ده‌ها آگهی‌ نامرتبط ندارید و صرفا از روی نقشه یا تعیین محدوده مورد نظر می‌توانید به مقصود خود برسید.

فیلترهای دقیق جستجو

وقت مردم برای آریامرز، ارزش زیادی دارد و همین مسئله باعث شده تا با در نظر گرفتن فیلترهای دقیق، کاربران خیلی سریع بتوانند خانه، آپارتمان یا ملک دلخواه‌شان را با ویژگی‌هایی که دوست دارند، پیدا کنند؛ مثلا اگر تعداد فرزندان شما زیاد است، نیازی به باز کردن ده‌ها آگهی برای مشاهده تعداد اتاق‌ها نخواهد بود؛ چراکه موقع جستجو، تعیین تعداد اتاق خواب‌ها و جزییات دیگر امکان‌پذیر خواهد بود. حتی این امکان برای کاربران در نظر گرفته شده که پروژه‌های در حال ساخت یا خانه‌هایی که با قیمت پایین‌تر آماده پیش‌فروش هستند را نیز مشاهده کنند.

هماهنگی برای بازدید از ملک

تقریبا تمام سرویس‌های آنلاین، یک ضعف مشترک دارند و آن، تنظیم قرار بازدید از ملک است. در پلتفرم‌های مشابه، معمولا راه درستی برای ارتباط مالک و مشتری وجود ندارد و حتی ممکن است شماره تماس ثبت‌شده بر روی سایت نیز نادرست باشد. اما در آریامرز، کاربران علاوه بر ارتباط مستقیم با مالک، می‌توانند با مشاورین املاک نیز در ارتباط بوده و از راهنمایی‌هایی آن‌ها هنگام معامله ملک برخوردار شوند. به علاوه، سیستمی هوشمند در پلتفرم آریامرز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد درخواست بازدید از ملک را به صورت آنلاین ثبت کنید؛ اتفاقی که تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در زمان هر دو طرف قرارداد می‌شود.

آریامرز، پلتفرم تخصصی مسکن

سیستم مشاور برتر آریامرز

یکی از زمینه‌هایی که آریامرز قصد ایجاد تحول در آن را دارد، بازاریابی اینترنتی املاک است. اگر صاحب آژانس املاک هستید یا در زمینه مشاوره ملکی فعالیت دارید، کافی ا‌ست عضو سیستم مشاور برتر آریامرز شوید تا با معرفی همزمان فایل و مشتری برای همان فایل به شما، خیلی سریع بتوانید فروش خود را چندبرابر کنید.
روزانه بیش از ۲۰ هزار آگهی در وب‌سایت آریامرز ثبت می‌شود و مشاوران ملکی در سراسر ایران می‌توانند با دسترسی به اطلاعات آگهی‌های مختلف، حتی آگهی‌هایی که خودشان ثبت نکرده باشند، جامع‌ترین بانک اطلاعاتی مسکن در کشور را در اختیار داشته باشند.
به علاوه، قابلیت‌های مختلفی برای برندسازی و تیم‌سازی با امکان نظارت دقیق بر عملکرد اعضای تیم برای مشاوران ملکی در نظر گرفته شده است که می‌تواند به فروش هرچه بیشتر آنها کمک زیادی کند.

ایده های جذاب برای دکوراسیون داخلی

فارغ از سیستم هوشمند جستجوی ملک، آریامرز قسمتی اختصاصی برای ایده گرفتن برای دکوراسیون داخلی خانه یا واحدهای تجاری دارد. تمام کاربران می‌توانند به صورت کاملا رایگان، با جدیدترین ایده‌های روز برای چیدمان بخش‌های مختلف منزل یا حتی محیط کار خود، از این بخش استفاده کنند.

پیام‌رسان و ابزارهای اختصاصی

آریامرز یک پیام‌رسان اختصاصی بر روی پلتفرم خود دارد که ارتباط سریع و البته ایمن بین کاربران را فراهم می‌کند. به علاوه، با ثبت‌نام در این سامانه می‌توانید علاوه بر ذخیره جستجوهای اخیر یا ملک‌های دلخواه خود، از امکاناتی مانند طرح‌های دکوراسیون دلخواه، یادآورها، صندوق پیام و لیست مخاطبان نیز استفاده کنید.

سخن پایانی

آریامرز با در نظر گرفتن امکاناتی که پیش‌تر در هیچ‌کدام از سامانه‌های جستجوی ملک ندیده بودیم، تلاش دارد تجربه‌ای بسیار متفاوت از ثبت و جستجوی آنلاین املاک را برای کاربران رقم بزند. همچنین افرادی که به عنوان مشاور ملکی با این مجموعه همکاری دارند، با کمترین پول می‌توانند بیشترین بازدهی را داشته باشند. خوشبختانه، برای استفاده از خدمات آریامرز نیازی به کامپیوتر ندارید و با اپلیکیشن اختصاصی آن هم می‌توانید بدون نگرانی به هزاران آگهی ملکی دسترسی داشته باشید.

نظر شما