شناسهٔ خبر: 67886813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واژگونی ۲ خودرو در سمنان ۱۰ مصدوم داشت

سمنان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان گفت: وقوع ۲ تصادف به دلیل واژگونی خودروی سواری در محورهای ارتباطی این استان ۱۰ مصدوم داشت.

صاحب‌خبر -

حسین درخشان شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک تصادف ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه امروز مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ درجاده میامی به سبزوار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر سمنان اعلام شد.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی از پایگاه امدادونجات میاندشت در کوتاه‌ترین زمان پس از دریافت گزارش تصادف به محل حادثه اعزام شدند.

درخشان اضافه کرد: امدادگران هلال احمر به پنج مصدوم این خودرو خدمت‌رسانی کردند و پس از انجام اقدامات اولیه و رهاسازی مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر، با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵، مصدمان برای ادامه روند درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

پنج مصدوم بر اثر واژگونی لیفان در جاده فولاد محله به دامغان

درخشان بیان کرد: تصادف دیگر ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه امروز مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو لیفان درجاده فولادمحله به دامغان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

وی افزود: تیم عملیاتی از پایگاه امدادونجات چشمه علی در زمانی کوتاه به محل حادثه اعزام شدند که پس از رسیدن و ارزیابی مشخص شد؛ این واژگونی پنج مصدوم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان گفت: مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر و عوامل اورژانس در صحنه خدمات سرپایی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، گستره جاده های سمنان به اندازه جاده‌های ۶ استان کشور است، این استان با ۹۷ هزار و ۴۹۱ کیلومتر مربع، به لحاظ وسعت رتبه ششم کشوری را دارد و در هر ۶۰ دقیقه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ وسیله نقلیه از محورهای ارتباطی استان عبور می کند.

سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر بیش از ۹۰۰ کیلومتری محور تهران- مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که به دلیل تردد سالانه بیش از ۱۵ میلیون نفر از جاده های استان سمنان، یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می رود.

بیشترین تصادفات در محورهای مواصلاتی سمنان بین ساعت ۶ تا ۱۰ صبح رخ داد , محورهای سمنان- دامغان، شاهرود- میامی، دامغان- جندق، شاهرود- دامغان و محورهای روستایی گرمسار، بیشترین تصادفات را دارند.

نظر شما