شناسهٔ خبر: 67884075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقدیر استانداران مازنداران و خوزستان از ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی

تهران- ایرنا- استانداران مازنداران و خورستان با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، برای ملی‌پوشان در المپیک آرزوی موفقیت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، استانداران مازنداران و خوزستان، پیش از اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با ملی‌پوشان دیدار کردند.

یوسف نوری استاندار مازندران بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در کمپ تیم‌های ملی کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و اعضای مازندرانی تیم‌های ملی کشتی اعزامی به المپیک پاریس دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار مازندران ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های ملی کشتی در المپیک پاریس، دقایقی را با کشتی‌گیران و کادرفنی تیم های اعزامی به این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

عمران عباسی و علی کشوری نمایندگان قائمشهر، سوادکوه و جویبار، رضا حاجی‌پور نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان و امید شایگان رئیس هیات کشتی استان مازندران در این دیدار، نوری را همراهی می‌کردند و در پایان نیز با اهدای هدایایی ارزشمندی از ملی‌پوشان مازندرانی اعزامی به المپیک پاریس تقدیر بعمل آوردند.

رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد، مهدی تقوی و اباذر اسلامی مربیان این تیم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی، حسن رنگرز سرمربی، حسن حسین‌زاده و مجید رمضانی مربیان و جمال حق‌پناه ماساژور این تیم اعضای مازندرانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به بازی‌های المپیک 2024 هستند.

تقدیر استانداران مازنداران و خوزستان از ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی

همچنین علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان بعد از ظهر امروز در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافت.

استاندار خوزستان ضمن دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و ملی‌پوشان خوزستانی اعزامی به المپیک پاریس، دقایقی را نیز با آن‌ها گفت‌وگو و برای آن‌ها در آوردگاه پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

در این دیدار که عباس پاپی‌زاده، فرشاد ابراهیم‌پور، محمدطلا مظلومی نمایندگان شهرهای دزفول، ایذه و بهبهان در مجلس شورای اسلامی و رمضان جمال‌پور رئیس هیات کشتی این استان نیز حضور داشتند، با اهدای هدایایی ارزنده از کشتی‌گیران و کادر فنی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی تقدیر بعمل آمد.

برای اولین بار از خوزستان 6 نماینده راهی المپیک خواهند شد که مهدی محسن‌نژاد در وزن 60 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد در وزن 77 کیلوگرم، علیرضا مهمدی در وزن 87 کیلوگرم، امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم و فرزاد ایمانعلی‌زاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی، اعضای خوزستانی تیم ملی اعزامی به پاریس هستند.

نظر شما