شناسهٔ خبر: 67879712 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زخمی شدن ۶ نظامی رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته

تهران - ایرنا - ارتش رژیم صهیونیستی از مجروح شدن ۶ نظامی این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان درگیری با رزمندگان مقاومت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان درگیری نظامیان این رژیم با نیروهای مقاومت ۶ نظامی این رژیم مجروح شدند.

بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، چهار نفر از آنها در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه زخمی شده اند.

ساعاتی قبل خبرگزاری فلسطینی سما گزارش داد که رزمندگان مقاومت فلسطین در ادامه عملیات خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با ایجاد کمین بر سر راه نظامیان صهیونیست شماری از آنها را کشته یا زخمی کرده و یک بالگرد را هدف قرار دادند.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان در دو بیانیه جداگانه اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شریف آنان و در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به روستاهای مقاوم و مناطق امن در جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک های صهیونیست نشین «المناره» و «شتولا» در شمال سرزمین های اشغالی را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در دسامبر گذشته با تردید درباره آمار ارائه شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در زمینه تلفات این ارتش در جنگ علیه نوار غزه، گزارش داد که تفاوت زیادی میان آمار ارتش با آمار رسمی بیمارستان‌ها درباره تلفات در میان نظامیان وجود دارد؛ به طوری که تا این تاریخ بیمارستان‌ها ۴ هزار و ۵۹۱ زخمی را پذیرش کرده‌اند، اما ارتش تعداد زخمی‌ها را تنها یکهزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ غزه تعداد مطالب منتشر شده‌ای که مشمول سانسور نظامی می‌شوند ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته و بخش سانسور نظامی بر صدها هزار مطالب منتشر شده در زمینه جنگ علیه غزه، نظارت داشته است.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری های شدید بین نیروهای اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف نوار غزه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است. در همین راستا، رسانه صهیونیستی «زمان» اخیرا با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرد: وعده های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر طی ۹ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

نظر شما