شناسهٔ خبر: 67879181 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

درخواست نمایندگان دموکرات آمریکا برای تغییر رویکرد حزب نسبت به ارزهای دیجیتال

جمعی از نمایندگان دموکرات آمریکا معتقدند این صنعت نوظهور پتانسیل‌هایی برای ترویج نوآوری و توسعه اقتصادی آمریکا دارد. این نمایندگان اشاره کردند که حزب دموکرات به دلیل رویکرد سختگیرانه کمیسیون بورس و اوراق بهادار در دولت بایدن، به عنوان مخالف ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ چهارده نماینده کنگره و سه نامزد انتخاباتی دموکرات در نامه‌ای به جیمی هریسون، رئیس کمیته ملی حزب دموکرات خواستار تغییر موضع حزب در قبال صنعت ارزهای دیجیتال شدند.

آنها معتقدند این صنعت نوظهور پتانسیل‌هایی برای ترویج نوآوری و توسعه اقتصادی آمریکا دارد. این نمایندگان اشاره کردند که حزب دموکرات به دلیل رویکرد سختگیرانه کمیسیون بورس و اوراق بهادار در دولت بایدن، به عنوان مخالف ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

آنها بر اهمیت تغییر این برداشت تأکید کردند، زیرا آمریکا ۵۲ میلیون کاربر ارز دیجیتال دارد. همچنین اشاره شد که ۱۹ درصد رأی‌دهندگان سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال هستند و این فناوری در میان گروه‌های کلیدی دموکرات مانند سیاه‌پوستان، لاتین‌تبارها و نسل Z محبوبیت یافته است.

آنها خواستار انتخاب یک نامزد معاون ریاست جمهوری طرفدار ارزهای دیجیتال و یک رئیس جدید برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار با دیدگاهی بازتر نسبت به دارایی‌های دیجیتال شدند. / اخبارفوری ارزدیجیتال

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما