شناسهٔ خبر: 67876693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عطنانیوز | لینک خبر

در رقابت های والیبال المپیک پاریس ۲۰۲۴ :

ژاپن۲ - آلمان۳

صاحب‌خبر -

عطنا- تیم ملی والیبال ژاپن در اولین دیدار خود در روز شنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ و نیم صبح به وقت تهران (۹ صبح به وقت پاریس) در رقابت های المپیک پاریس ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی آلمان رفت و طی دیداری حساس و نزدیک درپایان پنج دست این بازی، نتیجه را واگذار کرد.

در دست اول، ژاپن شروع بدی در مقابل آلمان داشت به طوری که در همان اول کار، بازی ۹ بر ۴ به سود آلمان بود و آلمانی ها با توپ گیری های پیاپی توانستند این اختلاف امتیاز را افزایش دهند، تا جایی که اختلاف امتیاز به ۷ رسید و آلمان ۱۷ بر ۱۰ از ژاپن همچنان پیش بود، این اختلاف امتیاز تا آخر دست اول نیز ادامه پیدا کرد تا آلمان با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ برنده دست اول این بازی باشد!

ژاپن ۲-۳ آلمان

در دست دوم بازی، ژاپن نمایش بهتری از خود نشان داد و دو تیم تا امتیاز ۸ برابر پیش می‌رفتند،گرچه ژاپن در امتیازاتی از آلمان عقب افتاد، اما آنها به سرعت این اختلاف امتیاز را جبران کردند و دو تیم تا امتیاز ۲۳ همپای هم پیش رفتند و در نهایت ژاپن توانست با آبشار فوق العاده یوکی ایشیکاوا با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد تا در دست شماری دو تیم یک بر یک برابر بشوند.

در دست سوم موتور ژاپن کاملا گرم شد و نسبت به دست اول و دوم وضعیت ایده آلی را تجربه کرد. این تیم دست سوم را با اختلاف امتیاز آغاز کرد، در دست سوم آلمان ۴ امتیاز از ژاپن عقب افتاد و نتیجه ۹ بر ۵ به سود ژاپن بود، اما آن ها به سرعت توانستند ۲ امتیاز از این ۴ امتیاز اختلاف را جبران کنند و نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به سود ژاپن شد و این اختلاف امتیاز به ۳ و بعد به ۴ افزایش یافت تا نتیجه ۲۲ بر ۱۸ به سود ژاپن بشود سرویس های عالی نیشیدا و اونودرا و همچنین آبشار نهایی ایشیکاوا ژاپن را به امتیاز ۲۵ رساند تا این تیم دست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ ببرد و در دست شماری ۲ بر ۱ از آلمان پیش افتاد.

ژاپن ۲-۳ آلمان

در دست چهارم آلمان شروع بهتری داشت و با ایجاد اختلاف امتیاز از ژاپن پیش بود، با اینکه ژاپنی ها در مواقعی این اختلاف را کم میکردند ولی آلمان تا امتیاز ۲۲ از حریف خود جلوتر بود و دو تیم در این امتیاز با یکدیگر برابر شدند و این برابری امتیازات تا امتیاز ۲۸ پیش رفت ولی برخورد آبشار ایشیکاوا به دفاع بازیکنان آلمان امتیاز ۲۹ را برای آنان به ارمغان آورد و پس از آن به خارج از زمین رفتن آبشار این بازیکن باعث شد تا آلمان به امتیاز ۳۰ برسد و طی دستی حساس و نزدیک نتیجه را به آلمان واگذار کند و بازی به دست پنجم کشیده شد.

در دست پنجم آلمان باز هم مانند دست چهارم شروع خوبی داشت و با اختلاف امتیاز دست را شروع کرد تا اینکه آلمان ۷ بر ۳ از ژاپن پیش بود، با اینکه ژاپنی ها این امتیازات را تا حدودی جبران کردند و اختلاف امتیاز در امتیاز ۸ بر ۷ به یک رسید، اما آلمانی ها با گرفتن وقت استراحتی باز هم اختلاف را افزایش دادند و ژاپن دست پنجم را نیز ۱۵ بر ۱۲ به آلمان واگذار کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

ژاپن ۲-۳ آلمان

در این دیدار گروزر پاسور ۳۹ ساله تیم ملی والیبال آلمان، ستاره زمین بود و موفق به کسب بیست و چهار امتیاز شد و در تیم ملی والیبال ژاپن نیز یوکی ایشیکاوا بیست و دو امتیاز به دست آورد.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

 

نظر شما