شناسهٔ خبر: 67874041 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پیام تبریک رئیس جمهور یک کشور اروپایی به پزشکیان

رئیس جمهور سوئیس در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را به وی تبریک گفته و بیان کرد: امیدوارم روابط دوجانبه بین دو کشور بر اساس تفاهم و اعتماد متقابل به نفع همه تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، "ویولا آمهرد"، رئیس جمهور سوئیس در پیامی به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران نوشت: از طرف شورای فدرال سوئیس انتخاب جنابعالی بعنوان رئیس جمهوری ایران را تبریک می‌گویم و آرزوی توفیق حضرتعالی در اجرای مسئولیت خطیرتان را دارم. همچنین برای رفاه و شکوفایی شهروندان شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

وی همچنین در این پیام بیان کرد: در مواجهه با چالش‌های جهانی معتقدم تعهد و احترام به حقوق بین الملل، انسان دوستی و اصول جهانی مندرج در منشور سازمان ملل متحد بهترین راهنمای ما در تلاش برای دستیابی به جهانی صلح آمیز و مرفه است.

رئیس جمهور سوئیس افزود: با این رویکرد، امیدوارم روابط دوجانبه بین دو کشور بر اساس تفاهم و اعتماد متقابل به نفع همه تقویت شود و به این ترتیب جهان امن‌تر و باثبات‌تر شود. لطفا مراتب احترام و تقدیر مرا پذیرا باشید.

به گزارش تسنیم، صبح امروز مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس‌جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم مسئولین کشوری و لشکری و میهمانان خارجی و خانواده شهدا حضور دارند.

نظر شما