شناسهٔ خبر: 67873888 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

گزینه ایده آل نتانیاهو کیست؟

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: انصاری، تحلیلگر در توئیتی نوشت:

نتانیاهو امیدوار است ترامپ رئیس جمهور شود، اما با توجه به اینکه دولت بایدن-هریس تا چند ماه دیگر ادامه دارد و نیز ممکن است در رقابت با ترامپ، کامالا پیروز شود، یک زنبیل هم نزد معاون اول بایدن گذاشت.

با این وجود گفته میشود کامالا هریس در دیدار با نتانیاهو از قتل عام گسترده در غزه ابراز ناخرسندی کرده است، هرچند خرسندی یا ناخرسندی هریس نیز در ادامه مسیر رژیم کودک کش تاثیری ندارد!

علی ایحال گزینه ایده آل نتانیاهو ترامپ است، اما در کل هرکسی در آمریکا رئیس جمهور شود، مجبور است از اسرائیل حمایتی کامل داشته باشد، حتی اگر در لفظ انتقاداتی را نیز بیان نماید.

لازم به ذکر است تا این لحظه جو رسانه‌ای آمریکا در حوزه سیاست به گونه مدیریت شده که گویی در آن شانس ترامپ برای پیروزی بیشتر است.

بسیاری معتقدند انتخابات در آمریکا نمایش مضحکی بیش نیست و این پرده نشینان حاکمیت آمریکا هستند که با توجه به اقتضائات جهانی تصمیم میگیرند چه کسی بیاید و قدرت را در دست بگیرد.

تا قبل از کناره گیری بایدن ظن غالب این بود که قرار است قدرت را مجددا به ترامپ بدهند، اما با مطرح شدن نام کامالا هریس ممکن است تصمیمات جدیدی گرفته شود تا آمریکا که میرفت با بن بست قحط الرجال و گیر افتادن در آمد و رفت بایدن - ترامپ مواجه شود، این بار کار را با نساء امتحان کند!

نظر شما