شناسهٔ خبر: 67873291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب در آستارا

مهدی حسین‌نژادی

فرماندار آستارا با با اشاره به بارش ۱۱۵ میلیمتری باران که همچنان ادامه دارد، از مردم این شهرستان خواست با توجه به کدورت بالای آب و کاهش ورودی، در مصرف آب شرب صرفه‌جویی کنند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا شهاب زاده روز یکشنبه، ۷ مرداد در گفتگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه تاکنون ۱۱۵ میلیمتر در شهرستان مرزی بندر آستارا باران باریده است و در برخی نقاط شهر آستارا شاهد آبگرفتگی هستیم، اظهار کرد: نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری آستارا در حال حاضر مشغول به فعالیت در نقاطی هستند که دچار آبگرفتگی شده است و تمام سعی خود را می‌کنند تا مشکل آبگرفتگی رفع شود.

تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب در آستارا

وی با اشاره به بارش شدید باران و کدورت بالای به وجود آمده در رودخانه بهارستان و کاهش میزان دبی ورودی آب، افزود: با توجه به بارش باران در بالا دست شهرستان آستارا، رودخانه بهارستان با کدورت بالایی مواجه شده است و با توجه به این موضوع میزان ورودی آب به مخازن کاهش پیدا کرده و در همین رابطه از مردم عزیز شهرستان آستارا درخواست می‌شود در مصرف آب شرب صرفه‌جویی کنند.

تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب در آستارا

به گزارش ایسنا، آستارا با بارش بیش از یک هزار و ۲۰۰میلیمتری سالانه جزو پرباران ترین مناطق ایران محسوب می شود. این شهرستان با بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و در مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام 

نظر شما