شناسهٔ خبر: 67873096 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

رسمی؛ آزمون به شباب الاهلی پیوست/ سردار در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل نماینده ایران

قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با رقیب سپاهان در دور انتخابی لیگ نخبگان آسیا امضا شد.

صاحب‌خبر -

رسمی؛ آزمون به شباب الاهلی پیوست/ سردار در لیگ نخبگان آسیا مقابل نماینده ایران

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون امروز (یکشنبه) در تست‌های پزشکی باشگاه شباب الاهلی امارات در شهر دبی شرکت کرد و آنها را با موفقیت پشت سر گذاشت. در ادامه باشگاه شباب الاهلی به‌ صورت رسمی اعلام کرد که آزمون با این باشگاه قرارداد بسته و به این تیم پیوسته است. ستاره ایرانی با امضای قراردادی 3 ساله به ارزش 6 میلیون یورو به شباب‌الاهلی پیوست.

گفتنی است در فصل گذشته سردار آزمون به صورت قرضی از بایرلورکوزن به رم رفت که در 29 مسابقه برای این تیم ایتالیایی (در تمامی رقابت‌ها) موفق به‌ثبت 3 گل و یک پاس گل شد.

بدین ترتیب مهاجم تیم ملی فوتبال ایران  بعد از حضور در لیگ روسیه، بوندسلیگا و سری A این بار تصمیم گرفت که راهی لیگ امارات شود. او در کنار سعید عزت اللهی دو بازیکن ایرانی الاهلی در فصل پیش روی لیگ‌ امارات خواهند بود. البته الاهلی تنها باشگاهی نیست که دو بازیکن ایرانی در اختیار دارد؛ اتحاد کلباء هم مهدی قایدی و شهریار مغانلو را جذب کرده است.

شباب الاهلی با سرمربیگری پائولو سوزا در اولین بازی خود در فصل 24-2023، در مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا 25-2024 به مصاف سپاهان ایران می‌رود و ممکن است اولین بازی رسمی سردار آزمون سه‌شنبه هفته آینده (16 مردادماه) در مرحله نخست پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل سپاهان ایران باشد. این ستاره ایرانی احتمالا همراه با کاروان تیمش به اصفهان سفر می کند و رودرروی تیم سابقش قرار می گیرد.

رسمی؛ آزمون به شباب الاهلی پیوست/ سردار در لیگ نخبگان آسیا مقابل نماینده ایران

نظر شما