شناسهٔ خبر: 67873042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار قره‌ضیاءالدین:

شهربازی قره‌ضیاءالدین تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار قره‌ضیاءالدین گفت: شهربازی قره‌ضیاءالدین به محض دریافت استانداردهای لازمه تجهیزات نصب شده و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت و تا یک ماه آینده به افتتاح خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

یاسر جوادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی در خصوص برنامه اظهار کرد: آسفالت معابر ۸۰ هزار مترمربع، جدول کشی به طول ۴ هزار کیلومتر، راه اندازی پارک جنگلی و احداث آمفی تئاتر روباز از جمله اقدامات مدیریت شهری طی سال ۱۴۰۳ در شهر قره‌ضیاءالدین است.

وی افزود: تاکنون ۴۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی طی امسال انجام یافته و آمفی تئاتر نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی روبرو است.

شهردار قره‌ضیاءالدین گفت: شهربازی قره‌ضیاءالدین به محض دریافت استانداردهای لازمه تجهیزات نصب شده در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت و تا یک ماه آینده به افتتاح خواهد رسید.

جوادپور تصریح کرد: بودجه شهرداری قره‌ضیاءالدین در سال ۱۴۰۳ با افزایش ۴۵ درصدی به مبلغ ۷۵ میلیارد تومان رسیده است و حدود ۶۰ درصد بودجه مربوط به هزینه‌های عمرانی و ۴۰ درصد نیز هزینه‌های اجرایی است.

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با هماهنگی شورای شهر معابری که بالای ۵۰ درصد ساخت و ساز دارند آسفالت خواهند شد و معبر خاکی در این شهر وجود نخواهد داشت.

جوادپور ادامه داد: ورودی‌های شهر قره‌ضیاءالدین در حال ساماندهی است و بیش از ۵ سال بود که ناقص مانده بود و تا دو ماه آینده ورودی شهر از سمت جاده بین‌المللی ساماندهی خواهد شد.

نظر شما