شناسهٔ خبر: 67872194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تیم بعدی کاپیتان بارسلونا مشخص شد

طبق ادعای فابریتزیو رومانو، سرخی روبرتو، این روزها در حال مذاکره با آژاکس به عنوان مقصد بعدی خود است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گفته رومانو، کاپیتان سابق بارسا که پس از پایان قراردادش با تیم کاتالان اکنون بدون تیم است، در حال بررسی چند گزینه روی میز است که از جدی‌ترین آنها می ‌توان به آژاکس اشاره کرد.

در پایان فصل گذشته سرخی روبرتو با باشگاه برای تمدید قراردادش به ‏توافق رسید ولی مشکلات اقتصادی عجیب و غریب باشگاه مانع از ‏این شد که این توافق عملی شود. روبرتو در واقع تمایلی به ترک بارسا ‏که باشگاه کودکی او است نداشت ولی مجبور شد به فکر تیمی جدید ‏باشد. ‏

سرخی محصول آکادمی بارسلوناست و در 18 سالگی با تصمیم پپ گواردیولا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال اولین دقایق حضورش در ترکیب تیم اول بارسا را تجربه کرد. او فصل قبل کاپیتان بارسا بود، ولی در پایان فصل به او گفتند که باید دستمزدش را کاهش دهد و منتظر روزهای پایانی نقل و انتقالات برای ثبت قرارداد بماند. در واقع او آخرین نفر لیست برای ثبت قراردادهاست. موردی که باعث ناراحتی سرخی شد.

2059552

او از دو باشگاه لیگ برتری نیز پیشنهاد داشت ولی به نظر تصمیم گرفته فصل بعد در هلند به فوتبالش ادامه دهد. همچنین سرخی علاقه‌ای به بازی در لالیگا و رویارویی برابر بارسا نداشت و به همین دلیل پیشنهاد سویا و خیرونا را رد کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما