شناسهٔ خبر: 67871837 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در نهمین کاروان «راهیان پیشرفت» چه گذشت؟

تهران- ایرنا- جمعی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه در ادامه برگزاری کاروان‌های راهیان پیشرفت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، از یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه تولید الکتروموتورهای پیشرفته با راندمان بالا بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم رشته ریاضی فیزیک دبیرستان پسرانه ریان در ادامه برگزاری کاروان‌های «راهیان پیشرفت» صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، از یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه تولید الکتروموتورهای پیشرفته با راندمان بالا (BLDC) بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، ۲۵ مهرماه سال ۱۴۰۱ بود که شهید آیت الله رئیسی با توصیه به مسئولان آموزش و پروش به راه‌اندازی اردوهای «راهیان پیشرفت» و با اشاره به تاثیرات مثبت این اردوها، هدف از اردوی راهیان پیشرفت را ایجاد نشاط در دانش‌آموزان و مشاهده پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور از جمله در پارک‌های علم و فناوری دانستند.

رئیس‌جمهور شهید در نظارت ستادی از وزارت آموزش و پرورش همچنین تاکید کردند که محیط‌های علمی و پژوهشی و دانشگاهی از جمله مکان‌های بسیار جذاب و دیدنی برای دانش‌آموزان است و نشان دادن پیشرفت‌ها، دستاوردها و افتخارات کشور به نسل نوجوان و جوان خنثی کننده اخبار منفی و القائات نادرست رسانه‌های خارجی به نسل امروز است.

نظر شما