شناسهٔ خبر: 67871777 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

همه چیز درباره صادرات نایلکس و نایلون

از محبوب ترین و پرسود ترین محصولات صادراتی ایران که تمام کشور های خاورمیانه، حاشیه خلیج فارس، کشور های روسی زبان و حتی اروپا و آمریکا هم صادرات می شود، انواع نایلکس به خصوص نایلکس های دسته دار فروشگاهی است. ما در این مطلب به بررسی 0 تا 100 صادرات نایلکس و معرفی بهترین شرکت تولید کننده و صادر کننده در این حوزه خواهیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

همه چیز درباره صادرات نایلکس و نایلون

صادرات نایلکس از ایران بیشتر برای چه کشور هایی است ؟

بیشترین حجم صادرات محصولات نایلکسی از ایران به کشور های عربی به خصوص عمان، پاکستان، عراق، سوریه، کویت، عمارت، روسیه، بلاروس و ترکیه می باشد.

البته به دلیل قیمت تولید و مواد اولیه پایین در ایران صادرات انواع نایلکس به هر کشوری با سود بالایی قابل اجرا است.

همه چیز درباره صادرات نایلکس و نایلون

بررسی میزان سودهی

حجم سود دهی محصولات نایلونی و نایلکسی در سفارشات حجم بالا مبلغ قابل توجه ای است. که تمام سفارشات صادراتی هم با حداقل سفارش 10 الی 20 تن ثبت سفارش می گردد. در نتیجه در صورتی که قصد انجام خدمات بازرگانی و صادرات محصولات نایلونی را دارید نگران بازده ای اقتصادی مناسب نباشید و با خیال راحت کار خود را به سرانجام برسانید.

بررسی پردرخواست ترین محصولات نایلونی برای صادرات

نایلون و نایلکس هر دو از مصرفی ترین محصولات در زمینه کالا های پلاستیکی محسوب می گردد که هر کدام از محصولات برگرفته شده از آن کاربردی و فوق العاده مصرفی است.

در نهایت پردرخواست ترین کالا های صادارتی در زمینه نایلون و نایلکس عبارتند از :

  • صادرات نایلون شیرینگ
  • صادرات نایلون عریض
  • صادرات نایلون بسته بندی
  • صادرات نایلکس دسته رکابی
  • صادرات نایلون کشاورزی
  • صادرات انواع نایلون دسته دار
  • صادرات نایلکس فریزر
  • صادرات نایلون زباله
  • و هزارن محصول نایلونی و نایلکسی دیگر

قوانین تولید و شرایط صادرات نایلون

مشتری بعد از انتخاب محصول دقیق مورد نیاز خود مبلغی به عنوان بیعانه پرداخت می کند، بعد از پرداخت بیعانه سفارش تولید می شود و بعد از تولید اولین نمونه برای اطمینان خاطر مشتری از آن بازدید می کند و بعد از تایید کیفیت تولید و چاپ ادامه تولید انجام می شود.

بعد از اینکه تولید به اتمام رسید بار با وسایل نقله مورد نظر مشتری همانند کشتی، تریلی ترانزیت، یا به صورت هوایی در کشور مورد نظر تحویل داده می شود، پس از چک کردن بار توسط نماینده یا خود فرد سفارش دهنده و تایید شدن کیفیت محصول مبلغ نهایی تسویه شده و بار تحویل داده می شود.

دیگر شرایط خاص صادراتی همانند اهراز هویت، گمرکی، رفع رفع سوء ارزی و دیگر موارد برای هر کشوری متفاوت است و پیشنهاد می گردد در این باره با مشاوران فروش شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کنید.

همه چیز درباره صادرات نایلکس و نایلون

صادرات نایلون به عراق

راحت ترین کشور که بیشترین درخواست محصولات نایلونی و نایلکسی را از ایران دارد کشور عراق می باشد. اگر قصد انجام خدمات بازرگانی یا دریافت مشاوره از تاجران نایلون در این زمینه را دارید، عراق یکی از بهترین و آسان ترین مقاصد برای صادرات نایلون می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با یکی از مجموعه های تولید نایلون بسته بندی ارتباط برقرار کنید.

معرفی بزرگترین صادر کننده نایلون و نایلکس در ایران

یکی از بزرگترین واحد های تولیدی و صادر کننده نایلون و نایلکس در ایران که با رضایت مشتری بیش از 98 درصدی، شرکت سانیا پلاستیک کبیر با بیش از 25 سال سابقه در این زمینه تمام خدمات تولید، چاپ، طراحی، بسته بندی و پک کامل خدمات صادرات و بازرگانی تا تحویل درب محل را هم در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شرکت سانیا پلاستیک حتی تولیدات خود را تا کشور های اروپایی و آمریکایی هم صادر کرده است و در این زمینه تجربه و خدمات تخصصی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت سانیا پلاستیک کبیر به تارنما یا همان وب سایت این شرکت با آدرس www.saniyaplast.com مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

نظر شما