شناسهٔ خبر: 67871424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

صدور ۸۵۰ مجوز نصب سازه‌های فلزی ویژه محرم ۱۴۰۳ در شهر اصفهان... -

اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از صدور ۸۵۰ مجوز نصب سازه‌های فلزی ویژه محرم ۱۴۰۳ در شهر اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی مرادیان‌نژاد با اعلام این خبر گفت: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری اصفهان از ابتدای محرم سال جاری تاکنون نسبت به صدور مجوز برپایی ۸۵۰ سازه فلزی جهت نصب بنر، خیمه عزاداری و ایستگاه صلواتی اقدام کرده است.

وی ارائه امکاناتی نظیر آب، برق و بعضی پشتیبانی‌های لجستیکی به هیئت‌های عزاداری را از دیگر اقدامات شهرداری دانست و افزود: خودروهای گشتی این اداره کل با حضور در محل موکب‌ها و خیمه‌ها به‌عنوان رابط بین شهرداری و هیئت‌ها نقش‌آفرینی و به عزاداران حسینی خدمت می‌کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هیئت‌ها و موکب‌داران با ورود اطلاعات و ثبت درخواست خود به سامانه «میز خدمت» برای دریافت مجوز مراسم ملی و مذهبی یا برپایی ایستگاه صلواتی و نصب سازه داربست اقدام و پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، مجوز لازم را از سامانه میز خدمت دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی و جانمایی مکان مناسب برای برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی جهت استفاده مردم و پذیرایی بهتر توسط موکب‌داران از مزایای این سامانه است.

نظر شما